Avatar billede dat01x02 Nybegynder
28. december 2004 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nu gik det lige så godt

Så jeg må nok også tjekke min anden PC. Er der nogen der gider tjekke denne HiJackThis LOG fil:

Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
C:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe
C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
C:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mscifapp.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskAgent.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfAgent.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
C:\sapbc47\Server\jvm\bin\java.exe
E:\AntiVirus\hjt.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: McBrwHelper Class - {227B8AA8-DAF2-4892-BD1D-73F568BCB24E} - c:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mcbrhlpr.dll
O2 - BHO: McAfee PopupKiller - {3EC8255F-E043-4cae-8B3B-B191550C2A22} - c:\programmer\mcafee.com\mps\popupkiller.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BMMMONWND] rundll32.exe C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatInfEx.dll,BMMAutonomicMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\Programmer\IBM\Updater\\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "c:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCTRAY] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IPSetup] "D:\ipoint\Setup.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VSOCheckTask] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcmnhdlr.exe" /checktask
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScan Online] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPSExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mscifapp.exe /embedding
O4 - HKLM\..\Run: [MSKAGENTEXE] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSKDetectorExe] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskDetct.exe /startup
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Edit with X&ML Spy - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Edit with XML Spy - {2222EF56-F49E-4d07-A14E-8D2B08766958} - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Edit with XML Spy - {2222EF56-F49E-4d07-A14E-8D2B08766958} - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://software-dl.real.com/05b748368ac1e53da805/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: MailDownload Java - Unknown - C:\MBR_Projects\JavaMail\JavaMail_ny_ver\windows_service\bin\wrapper.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield - Unknown - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager - McAfee, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee.com VirusScan Online Realtime Engine - Networks Associates Technology, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Server - Networks Associates Technology. Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control - Unknown - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) - Unknown - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe (file missing)
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SMS Gateway - Get SMS - Unknown - C:\MBR_Projects\SMS_Gateway\SMSGateway\SMSGateway_Windows_Service\bin\wrapper.exe
O23 - Service: SMS Gateway - Jco Server - Unknown - C:\MBR_Projects\SMS_Gateway\SMSGateway\SMSGateway_Windows_Service\bin\wrapper.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. december 2004 - 00:45 #1
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. december 2004 - 00:51 #2
På trods af en temmelig omfangsrig log, var der faktisk ikke rigtigt noget snavs i den, så det bliver ved lidt oprydning og en scanning for en sikkerheds skyld.

Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://software-dl.real.com/05b748368ac1e53da805/netzip/RdxIE601.cab
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control - Unknown - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) - Unknown - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe (file missing)

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

---------------------------------------
Kør engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede dat01x02 Nybegynder
30. december 2004 - 12:10 #3
Så er den nye LOG klar, tog dog lige lidt tid...

Logfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
C:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mscifapp.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskAgent.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfAgent.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
E:\AntiVirus\hjt.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: McBrwHelper Class - {227B8AA8-DAF2-4892-BD1D-73F568BCB24E} - c:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mcbrhlpr.dll
O2 - BHO: McAfee PopupKiller - {3EC8255F-E043-4cae-8B3B-B191550C2A22} - c:\programmer\mcafee.com\mps\popupkiller.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BMMMONWND] rundll32.exe C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatInfEx.dll,BMMAutonomicMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\Programmer\IBM\Updater\\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "c:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCTRAY] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VSOCheckTask] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcmnhdlr.exe" /checktask
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScan Online] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPSExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\mps\mscifapp.exe /embedding
O4 - HKLM\..\Run: [MSKAGENTEXE] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSKDetectorExe] C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MskDetct.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [CleanUp] C:\PROGRA~1\McAfee.com\Shared\mcappins.exe /v=3 /cleanup
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Edit with X&ML Spy - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Edit with XML Spy - {2222EF56-F49E-4d07-A14E-8D2B08766958} - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Edit with XML Spy - {2222EF56-F49E-4d07-A14E-8D2B08766958} - C:\Programmer\Altova\XMLSPY2004\spy.htm
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: MailDownload Java - Unknown - C:\MBR_Projects\JavaMail\JavaMail_ny_ver\windows_service\bin\wrapper.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield - Unknown - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager - McAfee, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee.com VirusScan Online Realtime Engine - Networks Associates Technology, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Server - Networks Associates Technology. Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\SPAMKI~1\MSKSrvr.exe
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SMS Gateway - Get SMS - Unknown - C:\MBR_Projects\SMS_Gateway\SMSGateway\SMSGateway_Windows_Service\bin\wrapper.exe
O23 - Service: SMS Gateway - Jco Server - Unknown - C:\MBR_Projects\SMS_Gateway\SMSGateway\SMSGateway_Windows_Service\bin\wrapper.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. december 2004 - 12:12 #4
Den ser helt ok ud. Der er stadig ikke noget snavs i den.

Takker for point :)