Avatar billede night-stalker Nybegynder
18. marts 2001 - 10:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ATX-problemer

Hejsa
Jeg har et problem med mit Lucky Star 5MVP3 bundkort som jeg har købt ude ved jer i et almindeligt AT-kabinet. Jeg har så siden sat det over i et ATX-kabinet.
Og det virker fint i win98 og ME, men når jer instalerer win2000 på maskinen så vil den ikke slukke automatisk sammen med windows.  ???

Jeg har hørt at nogle bundkort firmaer ligge nogle Hal.dll filer ud på deres sider som så skulle løse problemet, men på Lucky Star\'s side kan jeg ikke finde nogen.

ps. min Bios er updateret med de nyeste drivere.

Er det noget i kan hjælpe mig med. På forhånd Tak..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. marts 2001 - 10:26 #1
Her er der et link til alle de informationer du har brug for:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q237/5/56.ASP

/per
Avatar billede handmade Nybegynder
18. marts 2001 - 11:11 #2
Højreklik skrivebord-egenskaber-strømindstillinger-APM-sæt kryds i APM
Avatar billede dad Nybegynder
23. maj 2001 - 15:30 #3
Joh tak. Det er smart med APM auto-luk. Men det er ikke smart når den lukker midt en opgave f.eks excel. Alt er tabt, men den starter automatisk op igen. Smart. Næh, så hellere selv trykke på knappen.
Avatar billede handmade Nybegynder
23. maj 2001 - 16:12 #4
-->dad,

Du har jo automatisk sikkerhedsbackup hvert 5. minut, ikke?
Så du kan højst miste 5 minutters arbejde!

Måske skulle du tjekke din PC for fejl/varmeproblemer.
APM autoluk virker udmærket iflg. min erfaring, men selvfølgelig kun på en PC uden væsentlige fejl..
Avatar billede handmade Nybegynder
23. maj 2001 - 16:14 #5
-->night-stalker,hvad med lige at lukke dette gamle spm.?