Avatar billede dalle83 Nybegynder
28. december 2004 - 21:03 Der er 5 kommentarer

Problemer med dvd afspilning

Jeg har et problem med afspilning af dvd'er på min computer. Når jeg sætter den i og prøver at afspille den i windows media player kommer den med følgende fejl: "wmplayer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."
Har alle mulige codecs til at afspille film, så det er ikke der den er gal.
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 21:22 #1
er det en orginal dvd skrive? har du installeret et dvd program som eks. powerdvd eller windvd?
Avatar billede dalle83 Nybegynder
28. december 2004 - 22:22 #2
Ja den er original. Jeg har installeret powerdvd, men der får jeg også en fejlmeddelse.
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 22:24 #3
okay er dvd filmen landkode 2?

sæt filmen i og luk det vindue der kommer frem. åben nu powerdvd
Avatar billede dalle83 Nybegynder
28. december 2004 - 22:45 #4
Ja den er landekode 2.

powerdvd skriver:
Error code: F6F00018
PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)

Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800x600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.

Har prøvet ovvenævnte undtagen at ændre hz, men hvordan er det man gør det?
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 22:46 #5
uhh... det er ikke min stærke siden. jeg sidder kun med windvd og kan ikke lige huske hvordan det er.

målade det gå vider til nogen andre i så fald.