Avatar billede bizcom Novice
28. december 2004 - 19:14 Der er 7 kommentarer

Hjælp til kom igang med programmering

Hejsa

Jeg søger en person (så tæt på vejle som muligt), der kan programmere ASP eller .NET...

Jeg har fundet nogle komponenter til generering af PDF...
Der findes kun eksempler i ASP og .NET
og er selv mest inde i java...

Derfor skal jeg have et 1 dages kursus i ASP eller .NET med henblik på disse eksempler....

Det drejer sig om følgende komponent!

http://www.activepdf.com/support/troubleshooting/wg_asp_letter.cfm

Jeg er selvfølgelig villig til at betale det det koster!!

mvh. henrik
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2004 - 09:30 #1
nu bør jeg ikke i vejle - faktisk langt fra... ellers kunne vi godt finde ud af noget. Men hvis det er så kan du ud fra www.html.dk og www.activeserverpages.dk lære ret meget på egen hånd
Avatar billede bizcom Novice
29. december 2004 - 16:53 #2
Hvor bor du da?
Og hvad vil det koste at få det der eksempel op at køre!!!

Mvh.

Henrik
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2004 - 18:29 #3
kbh :)

Jeg kender ikke komponenten og har ikke kigget på dokumentationen så det er lidt svært at svare på en pris :( men fanger du mig lige efter nytår kan vi da prøve at kigge på det hvis ikke der er andre der falder forbi :)
Avatar billede nelander Nybegynder
10. januar 2005 - 12:56 #4
Hmm... Nu har jeg kigget lidt på det, og det skal bruge et specielt serverprogram. Man får gratis 15 dage til lige at se, om det er noget man kan bruge og så skal man så give 1.590,00$ for at få licens til at bruge det på én server.
Skal gerne sætte mig ind i brugen af det, hvis du stadig er interesseret, men umiddelbart ville jeg selv mene, at deres produkt ikke helt er det værd.
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2005 - 13:13 #5
har du så et bedre alternativ - det er vel det vigtigste ;)
Avatar billede nelander Nybegynder
10. januar 2005 - 22:22 #6
Ikke lige umiddelbart, men kunne adobe er igang... De har noget de er igang med, som skulle være en smule billigere... :)
Avatar billede nelander Nybegynder
10. januar 2005 - 22:35 #7
Undrer mig egentlig at de ikke har det produkt ude endnu :-s Jeg søger videre *G*