Avatar billede dosdesign Juniormester
28. december 2004 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD-r kopi

hej hej - hvordan tager man en kopi med nero af en dvd-r = en kopi i dvd5 af en original (hvis jeg vælger Kopiere entire dvd, står den bare på 1% i 45 minutter og så vælger jeg at stoppe og så fryser pc - Så prøvede jeg at vælge brænd Data (kopiere alle filer fra dvd over) og det virker men tager ½ time istedet for 15 minutter som er normal ... tager nemlig caa 10 minutter bare at indlæse dem til brænding) hvad gør man nemmest?
Avatar billede sturman Nybegynder
07. januar 2005 - 14:55 #1
try using DVDDecrypter, search google to find it. its freeware as well. Does a good job.

let me know how it goes.

S.
Avatar billede sturman Nybegynder
07. januar 2005 - 14:56 #2
Avatar billede bleze Nybegynder
25. januar 2005 - 23:55 #3
det er korrekt at du kan bruge www.dvddecrypter.com... først decrypter du dvd'en (du laver en image fil/kopi på harddisken). herefter brænder du din image fil med dvddecrypter. du har nu en tro kopi...
Avatar billede dosdesign Juniormester
26. januar 2005 - 07:45 #4
For det første skriver alle altid bare om man skal installere et andet program (typisk), jeg har altid brugt nero og vil fortsætte med det, ikke bare installere nye programmer hver gang et problem opstår, man bliver jo begravet i programmer efter man fik dvd brænder.

Og for det andet mener jeg ikke man kan brænde over 6,7 GB ud på en tom dvd5 skive, som de vob filer man laver fra en original dvd jo fylder !
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. august 2010 - 17:16 #5
har fået besked på at lukke mine åbne spørgsmål og det skal man gøre med et svar og der er ikke nogen der har og så skal man selv - siger de kloge - tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2010 - 20:15 #6
Man skal selv svare, når ingen vil lægge et svar.
Ikke blot fordi der ingen svar er kommet.