Avatar billede quantic Nybegynder
18. marts 2001 - 03:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flere netkort til FTP ???

kan det lade sig gøre at f.eks. sætte 2 netkort i linux maskinen til downstream og et netkort til upstream ???? (dvs 3 i alt)

og hvordan ??
Avatar billede popper.dk Nybegynder
18. marts 2001 - 03:27 #1
i hvilken forbindelse skal du bruge dette ??
Avatar billede quantic Nybegynder
18. marts 2001 - 03:29 #2
Det er til et lokalt netværk, jeg skal have sat en lidt kvik FTP server og til et LAN Party..
Avatar billede z_master Nybegynder
18. marts 2001 - 13:27 #3
Jeg vil ikke men du kunne det, men jeg tager i fejl nogle gange... Men jeg ved at hvis du har nogle Intel kort liggende, så kan du sætte dem op, så de kører parallelt.. Ergo 2 netkort = 200 Mbit..

Vedrørende det du vil gøre, så skal begge netkort have samme IP adresse, da TCP/IP protokollen ikke vil kunne forholde til at man sender til en IP adresse, men modtager fra en anden?
Plus hvorfor vil du have en til up og en til down, når man hvertfald med Switch kan sende OG modtage med 100 Mbit/s  Det kaldes Full-duplex, du ;o)
Avatar billede morpheus Nybegynder
18. marts 2001 - 16:54 #4
HURRA FOR FULL-DUPLEX !!! :o)
Avatar billede popper.dk Nybegynder
18. marts 2001 - 18:38 #5
Z_master: begge netkort samme adresse ???

dårlig idé tror jeg !!
Avatar billede z_master Nybegynder
19. marts 2001 - 08:12 #6
Popper.dk >> Man sætter dem ikke til samme netadresse.  Man får fat i et program, som kan bundle dem, så de får den SAMME adresse.. Altså programmet sætter deres Netadresse på en sådan måde at man kan komme ind på begge med samme adresse..  Det er jo det de gør med internet til store virksomheder.. Bundler en masse T1 eller T3\'er sammen.. Plus ISDN bundler jo også nærmest to forbindelser til en, right...
Avatar billede quantic Nybegynder
17. november 2001 - 19:05 #7
weeeeee