Avatar billede mullemeck Nybegynder
28. december 2004 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter

Hej

Nogengange hvor jeg bare lukket et eller andet program ned eller fx sætter den til at download, så ligepludselig genstarter computeren?
Avatar billede gratis Nybegynder
28. december 2004 - 15:39 #1
kig i din logbog, Kontrolpanel | Administration | Logbog, se efter røde krydser under Program og System og post "kilde"og "hændelses id" her (hvis der er nogen)
Avatar billede gratis Nybegynder
28. december 2004 - 15:40 #2
du skal ikke poste dem allesammen :) men de sidste tre fra vær kategori
Avatar billede nopsen Ekspert
28. december 2004 - 17:22 #3
er det samme computer som du har et spørgsmål kørende med dual ram?
for så kan det nemt skyldes fejl på rammen.
slå automatisk genstart fra: højreklik på denne computer og vælg egenskaber, vælg fanebladet avanceret, gå ned til start og genoprettelse, tryk på knappen indstillinger og fjern fluebenet ud for genstart automatisk, så får du en blå skærm med en fejlkode istedet, skriv den herinde.
Avatar billede mullemeck Nybegynder
28. december 2004 - 19:43 #4
Nej fandt ud af at det skyldes mit grafikkort.
Den driver som jeg fik funkede åbenbart ikke...