Avatar billede milo Nybegynder
18. marts 2001 - 03:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

quake 3 - bunnyjump :)

Hejsa...

Jeg har læst lidt om at det sku være rimelig nemt at bunnyjumpe i quake 3...men jeg synes ikke rigtig der er nogen bane der er et langt nok lige stykke at øve sig på...

Så er der en af jer derude der har et map med et laaaangt lige stykke? :)

+ Jeg kunne godt tænke mig helt præcist at vide hvad et er man skal gøre for at bunnyjumpe...+ nogle gode fif... :)
Avatar billede quantic Nybegynder
18. marts 2001 - 03:27 #1
Du skal bare bevæge musen venstre samtidig med at du strafer samme vej, og derefter bevæg musen ca. 40 grader den anden vej, samtidig med at du strafen den vej. hver gang du svinger skal du hoppe.. Timing på jump er altafgørende!

HUSK.. ikke brug fremad knappen.. kun strafe, jump , og mousemove
Avatar billede milo Nybegynder
18. marts 2001 - 03:53 #2
hehe ok...hvor meget hurtigere løber man ca. med bunnyjump ?
Du får ½ af pointsne for det svar...søger stadig en bane med et langt lige stykke at øve på...du skulle vel ikke have sådan en ? :)
Avatar billede milo Nybegynder
18. marts 2001 - 03:55 #3
jeg har desuden hørt der findes script til det, så der bare er en knap man trykker på, og så udfører den de rigtige moves...kender du til det? - bare for at se hvor meget hurtigere det går... :)