Avatar billede jalle Nybegynder
18. marts 2001 - 01:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt linuxfourm!!!

Jeg ved godt at det ikke er den rigtige kategori at placere dette spørgsmål i, men jeg vælger aligevel dette fordi de eksperter jeg er ude efter abonnere på denne kategori.

Jeg vil gerne oprette et nyt linuxforum lws.dk (LinuxWebService), som bl.a skal indeholde andre informationer end på www.sslug.dk og www.gnuskole.dk og så ville jeg høre om der interesse for det?

Og hvis der er - om nogle var villige til at skrive nogle artikler om nogle af de emner der ikke er beskrevet på sslug.dk og gnuskole.dk, da jeg selv ikke er ekspert på dette område, men vil selv gøre en indsat på at skrive så mange artikler som overhovedet muligt.

Min tanke var bl.a at det primært skulle indeholde forskellige linuxserver opsætninger, som bl.a. ftp-, web-, mail-, dns-, dhcp- og proxyserver og mange andre funktioner som var relateret til Linux.

Hvis der er nogen der er interesseret kan I skrive til mig på eksperten@lethmar.dk eller på icq 45643728.
Avatar billede victor44 Nybegynder
19. marts 2001 - 08:40 #1
Alle de ting som du skriver er allerede på sslug.

Hvis du har konkrete spørgsmål ar du altid velkommen til at kontakte mig.

Avatar billede jalle Nybegynder
19. marts 2001 - 09:31 #2
Jeg ved godt at sslug har mange oplysninger, men jeg vil, og hvis jeg kan få andre med, skrive om fx. proftpd med og uden mysql support og qmail.
DNS kunne fx. udvides til hvordan man sætter sekundær DNS op, da jeg ikke synes at det er beskrevet godt.

Som jeg også skriver >> som bl.a. skal indeholde andre informationer end på sslug og gnuskole <<
Avatar billede victor44 Nybegynder
19. marts 2001 - 10:09 #3
Jeg synes da det er et godt initiativ. Jo mere info det er muligt at få om LINUX jo bedre.

Avatar billede plets.dk Nybegynder
20. marts 2001 - 15:18 #4
Det er en fed ide!... ;o) men jeg kan desværre ikke hjælpe dig da jeg ikke er en nørd til Linux endnu! ;o( men FED IDE...
Avatar billede beaviz Nybegynder
25. marts 2001 - 23:45 #5
jalle: Jeg blev spurgt i et andet spørgsmål om jeg ville kigge på dette. Nej. Jeg har desværre travlt med at skrive om lowlevel linux ting, altså ikke på applikationsniveau.
(http://stdio.dk - kommer snart!)