Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 01:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Internet hastighed problemer

mit internet har det med at blive langsomt i længden. fx når jeg starter google op er den ret hurtigt om at loade når jeg starter det op.. men når jeg kigger rundt på forskelige sider i længden bliver den ualmindeligt langsom.. hvad kan det skyldes? tror ikke det er spyware og andet snavs siden jeg jeg fuldt beskyttet i følge mig selv.
Avatar billede sstp Nybegynder
28. december 2004 - 01:38 #1
hvor hurtigt skulle det da være ?
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 01:40 #2
tdc bredbånd har jeg. omring de 1000kbs hvertfald.. den vil ikke engang loade i længden. kun i starten. giver ingen mening
Avatar billede sstp Nybegynder
28. december 2004 - 01:43 #3
hmm..

har du opdateret din maskine 100% og scannet for div virus, adware, spyware ?
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 01:44 #4
helt...  kan det være efter installation af en mængde anti programmer?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2004 - 01:52 #5
ja smid lige en liste over hvad du har installeret - ikke at jeg kan hjælpe dig med de forskellige programmer, men det er der måske en anden der kan.
Men jeg ved at du ikke kan have mere end 1 antivirusprogram eller 1 firewall installeret da det helt sikkert giver problemer.
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 02:05 #6
jeg har Zonealarm security suite, norton anti virus 2005, avg 7.0 pro. adware 6.0 pro. spy sweeper. spybot seach and destroy. steganos internet anonym.. (turned off)
og  mwav scanner..
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2004 - 02:11 #7
Så vidt jeg kan se har du 2 antivirusprogrammer installeret - norton og avg. Jeg går ud fra at mwav scanneren ikke er installeret, men kun bruges en gang i mellem. Men som sagt du kan kun have 1 antivirusprogram kørende, så afinstaller det ene og det er ligegyldigt hvilket.
Hvis det ikke hvirker kan du prøve at lukke zonealarm for at se om den er årsag til problemet.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2004 - 02:14 #8
Er din pc stor nok til at køre alle de programmer?
Hvad bruger du af CPU når Pc'en er tændt med ingen programmer kørende?
Du kører vel diskoprydning, slettter cookies osv.?
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 02:17 #9
den bruger af cpu 0-10% jeg ved hvad jeg køre og har.. men det må være andet jo
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 02:22 #10
jeg køre tit cahche cleaner og andet.. det hele skulle være helt i orden efer min mening
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2004 - 02:23 #11
0-10%  lyder fornuftigt.
Jeg er stadig overbevist at problemet er det jeg skriver om med 2 antivirusprogrammer.
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 02:26 #12
nej.. avg og norton burde da kunne køre sammen af hvad jeg ved..men du glemmer problemet
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2004 - 02:30 #13
Jeg glemmer ikke problemet. Men jeg har desværre ikke andre forslag end dem med Zonealarm og dine antivirusprogrammer.
Lad spørgsmålet stå åbent og se om der kommer nogen forbi der kan hjælpe dig.
Avatar billede venom86 Nybegynder
28. december 2004 - 02:32 #14
måske skulle jeg ha åbnet for point posen i stedet for at være sådan en ginner
Avatar billede venom86 Nybegynder
02. februar 2005 - 17:51 #15
ja