Avatar billede alcoholic Nybegynder
17. marts 2001 - 23:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hjæp counter-strike

nu har jeg lige fået downloaded den nye opgradering til halflife men den siger at´den ikke kan blive instaleret på grund at det er en 1.1.0.4 og jeg har en 1.0.1.1 opgradering så den siger jeg skal have en 1.1.0.6 er der nogle som hved hvor jeg kan downloade den

tak
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 23:04 #1
Avatar billede spectar Nybegynder
18. marts 2001 - 00:01 #2
www.counter-strike.dk
www.counter-strike.net
games.jubii.dk/cs/
der kan du finde den og husk du skal tage den der hedder FULL
Avatar billede farmer Nybegynder
18. marts 2001 - 14:24 #3
Mht. din half-life opdatering, så er der denne side. Jeg kan forstå dit problem er mht. HL og ikke CS, eller?...
http://www.sierrastudios.com/games/half-life/
Du burde kunne hente en stor opdatering på 54MB. Ellers kan du hente de mellemliggende fra 1011->1013; 1013->1016; 1016->1100; 1100->1101 osv. Det gjorde jeg, da \"den store\" ikke virkede for mig. Derefter kunne jeg AutoUpdate resten. Der er en Autoupdate i din Sierra Utilities, som gerne skulle gøre det for dig. Prøv den først.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
18. marts 2001 - 15:33 #4
hvad skal jeg prøve min auto opdate først???????
Avatar billede alcoholic Nybegynder
18. marts 2001 - 15:34 #5
hvad skal jeg prøve min auto opdate først???????
Avatar billede alcoholic Nybegynder
18. marts 2001 - 15:36 #6
jeg skal bruge halflife uddate og cstrike ikke????? alså begge to ikk??
Avatar billede farmer Nybegynder
18. marts 2001 - 16:49 #7
Ja, du skal bruge nye versioner både for HL og CS. Prøv først at hente HL med AutoUpdate. Du har sikkert prøvet AutoUpdaten uden held i de sidste par dage, men der har været et kæmpe pres fra CS/HL-fans, som skulle have de sidste versioner, og serverne har været - og er - derfor overbelastede. Mht. CS, så henter du først den nye. Når du vælger \"internet games\" i den, så fortæller den om din HL version er up-to-date. Hvis ikke skulle den gerne tilbyde dig, at hente HL for dig. Hvis AutoUpdaten siger, at din internetforbindelse ikke er konfigureret ordentligt, så er det (formentlig) fordi serveren er overbelastet. Held og lykke.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
18. marts 2001 - 17:08 #8
tak jeg er igan med at hente cstrike den nye og så er jeg også igan med at hente hl fra autoupdate jeg håber det virker...
men tak for hlælpen et til spørgsmål

hvor lang tid tar det at downloade hl fra autoupdate ????
jeg køre med ISDN......
Avatar billede alcoholic Nybegynder
18. marts 2001 - 17:10 #9
når min hl er færdig så er den med det samme instaleret ikke ??? det er den fra autoupdate...........
Avatar billede farmer Nybegynder
19. marts 2001 - 00:12 #10
Det skulle ikke være noget problem at installere updaten, det sker i forlængelse af din download, hvis ellers du klikker ja/next et par gange. Muligvis står der, at din download er mislykkedes, men det er en falsk skræmmekampagne :-) Den er god nok. Hvis du efterfølgende kører din AutoUpdate skulle den også gerne vise, at alle versioner er de nyeste.
Avatar billede farmer Nybegynder
19. marts 2001 - 00:14 #11
Forresten, så er det vist en stor omgang den HL. Omkring 50MB, så må du prøve at regne på det.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
19. marts 2001 - 15:28 #12
jeg har været igan i 3.30 ´time og den siger da er 755 min tilbage jeg gad ikke vente mere jeg har den nyeste cstrike men når jeg tænder for den siger den at du skal downloade den nye er det fordi jeg ikke har den nye opdate at hl ?????????
Avatar billede farmer Nybegynder
19. marts 2001 - 15:39 #13
Ja, jeg tror det er din HL den refererer til. Når du starter CS skulle du gerne kunne se, om det er den nye version. Fx. er der \"Load Game\"(?) som mulighed i den nye version, og \"træningsrunde\" (det mener jeg heller ikke der var i den gamle CS). Hvis du kan se det, så refererer updateringen til HL. Jeg ved ikke hvorfor det ikke bare virker. Jeg skulle faktisk også opdatere HL gennem CS (selvom, at jeg lige havde gjort det), da jeg startede den op, og det tog ca. en halv dag.... Jeg antager det var pga. et langsomt net hos Sierre grundet de mange downloads. Er din version af HL 1.1.0.6? Det skal det være for at CS virker. Jeg ved ikke hvorfor det ikke virker, hvis du har begge de nye versioner. Det lyder som en bug i CS, for jeg havde samme problem.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
19. marts 2001 - 16:31 #14
nej jeg har version 1.1.0.4-1.1.0.6

hvad var dit problem?? og hvad gjore du
men en ting til mit cs er købt i en butik det er ikke download er da nogle forskel
Avatar billede farmer Nybegynder
19. marts 2001 - 16:44 #15
Prøv at kigge på filerne i dit HL-bibliotek. Der er en fil, som hedder readme.txt el. bare readme. Prøv at åbne de, der står hvilken version af HL du har. Der skulle heldt stå version 1.1.0.6.
Gør der det?
Hvis ikke, så skal du i gang med den lange opdatering.
Avatar billede alcoholic Nybegynder
19. marts 2001 - 17:35 #16
tak for den gode hjælp men du behøves slet ikke at downloade den lange jeg brugte 6 timer i går på at downloade cs men i dag download jeg fra jubii CS1.1 Retail  det tar 55 min og så køre dit cs som altid bare med den nye opdate du kan downloade det her http://games.jubii.dk/cs/cs.asp?sektion=nyhed&id=44346 og så virker det hele men tak for hjælpen.....