Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 17:26 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

ikke gyldigt win32

når jeg vil installere forskellige spil får jeg at vide at det ikke er et gyldigt win32 program. Har læst overalt på eksperten men ikke fundet svar. ER DER NOGEN DER HAR EN LØSNING! HJÆLP! Det er IKKE en virus.
Avatar billede hcma Novice
27. december 2004 - 17:36 #1
Avatar billede trekkies Juniormester
27. december 2004 - 17:39 #2
Åbn en stifinder og kopier:
c:\windows\repair\autoexec.nt
og
c:\windows\repair\config.nt
til
c:\windows\system32

Så skulle problemet være løst.
Avatar billede hcma Novice
27. december 2004 - 17:44 #3
trekkies >>  det må være det samme som mit (næsten) ;o)
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 17:55 #4
det virker ikke.. hulk
Avatar billede trekkies Juniormester
27. december 2004 - 18:08 #5
Prøv følgende:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler, HUSK at have din Windows cd klar
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 18:12 #6
måske er det noget med mit lite-on cd rw drev. Selv når jeg lægger windows xp home sp 2 cd-en i kommer meddelelsen om ugyldigt win32..
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 18:14 #7
har fornylig installeret xp home oven i en xp pro, der så blev slettet. Desuden satte jeg et asus sokkel 478 og en celeron 2,66 processor i.
Avatar billede hcma Novice
27. december 2004 - 19:08 #8
nå, jeg har selv det samme problem med et lite-on 40x12+48 cd rw drev. Og har ikke fået det løst. Det er kun dette ene brænderdrev, der er problemer med. Kan ikke gennemskue hvad der er galt, da det ikke er altid problemet er der.
Avatar billede milter Ekspert
28. december 2004 - 14:09 #9
Havde selv det samme problem engang. Opdatering af BIOS og firmware til brænder hjalp.
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 01:01 #10
Okay, jeg har fundet ud af at der ER brænderen. Tilsluttede det gamle toshiba-drev og nu er der ingen problemer. vil forsøge at finde firmware. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre med point?
Avatar billede hcma Novice
30. december 2004 - 01:16 #11
hvis dit drev er for gammelt, er det ikke sikkert at du kan finde firmware/driver til det (jeg kan ikke med mit Liteon, som er 2½ år gammel)
ang. point: synes du selv skal lægge et svar og tage pointene tilbage.
Avatar billede milter Ekspert
30. december 2004 - 01:23 #12
Enig
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 01:25 #13
Okay, tak. Det forsøger jeg så. Tak for hjælpen, anyway!
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 01:26 #14
Hvordan gør jeg det? Jeg svarede og 'sendte' og accepterede, men der sker intet..?
Avatar billede milter Ekspert
30. december 2004 - 02:17 #15
Klik på dit navn ude i venstre side, vælg "accepter" og send.
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 16:21 #16
Okay. Hermed lukker jeg så.