Avatar billede fru_beckham Nybegynder
27. december 2004 - 17:05 Der er 3 kommentarer

Kan man lave sin adgangs kode om...og hvordan?

Heii den er cillepigen her

Jeg har msn, og vil MEGET gerne ha lavet mit password om, uden at slette hele programmet.

For jeg ved at en af mine værste veninder hun kender mit password, så hun logger sig bare ind på min msn, fra hendes computer...og det er ikk særlig sjovt...Hendes bedste veninde hun bor i usa, men kommer snart hjem igen...og veninden hun har os msn....så min værste veninde hader når jeg os skriver sammen med hende på msn...derfor har hun slettet hende fra mine kontaktpersoner...!

Håber at der er nogen der kan hjælper mig...har brug for det c',)
Avatar billede mat Nybegynder
27. december 2004 - 17:26 #1
et bud:

Gå ind på msn.dk og login med dit .NET passport eller dine hotmail oplysninger, vælg "mit MSN", tryk på "hjælp" (ovre i højre side) så kommer du til en side hvor der øverst i venstre menu er et link til "skift adgangskode".

Eller i din hotmail kan du vælge "options" > "personal" > "password".

Begge dele vil jeg tro vil virke, men det er kun min formodning (jeg gad ikke prøve :)

mvh mat
Avatar billede fru_beckham Nybegynder
28. december 2004 - 14:32 #2
Haii Mat!

1000 tak for hjælpen...du får 150 p af mig......der er bare et lille problem..jeg ved ikk hvordan man gir point.
Avatar billede mat Nybegynder
28. december 2004 - 18:56 #3
Jeg skal smide et svar for at kunne modtage point, så her er et :)