Avatar billede fcand Nybegynder
27. december 2004 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AVI til DVD Encoder og DVD Author program!?

Hej eksperter!
Jeg har lige fået en DVD brænder og kunne derfor godt tænke mig et rigtig godt DVD Author program så jeg kan lave mine egne menuer osv. og brænde DVD'en ud til sidst. Noget der kender sådan et program (som virker og er GODT :)? - En sidste ting er et encoder program så jeg kan encode mine .avi film (DivX) til DVD! Nogen der kender sådan et program? Og kan det passe at man kun kan encode i real-time? Altså at det tager den tid som filmen tager!?

På forhånd tak!
fcand
Avatar billede m_els Nybegynder
27. december 2004 - 16:33 #1
Denne guide er ret god... http://www.dvd-guides.com/content/view/70/59/1/0/

Og til det med tiden, så tager det for mig ca 1½ time at lave en 2 timers divx/xvid film til dvd... jeg har en p4 2,8 og 1gb ram
Avatar billede cbsjanten Nybegynder
13. maj 2005 - 17:23 #2
ellers tjek www.dvdrip.dk der er danske guider til det hele
Avatar billede fcand Nybegynder
13. maj 2005 - 22:43 #3
tak for links osv. :)

- hvis I vil have jeres point, må I lige ligge et svar!
Avatar billede fcand Nybegynder
22. januar 2006 - 14:45 #4
så snupper jeg dem selv...