Avatar billede ingenting Nybegynder
17. marts 2001 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter

Jeg skal bruge et Tracking script til mit webside, som skal kunne følgende:

Kunne vise daglige hits og unique hits

Vise hvor mine besøgende kommer fra

Det må selvfølgelig gerne kunne meget mere, men det er vigtig at jeg kan få stats der vises per dag og altså ikke total hits, samt hvor mine besøgende kommer fra.
Scriptet skal enten være i Perl eller PHP. Hvis der er nogle der kender et godt clik counter script også, må i også gerne poste det. Men tracking scriptet er det mest vigtigste.
I må meget gerne poste den fulde url til, hvor jeg kan skaffe programmet, det skal være gratis og skal helst virke ved at det tæller via et SSI tag eller ligende.
Jeg vil måske ikke kunne kommentere dette spørgsmål før Mandag, men lig bare jeres svar nu, jeg skal nok komme og give point.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
17. marts 2001 - 21:34 #1
se om dette er noget for dig
http://www.bravenet.com/samples/counter.php
Avatar billede wowi Nybegynder
17. marts 2001 - 21:58 #2
Avatar billede ingenting Nybegynder
17. marts 2001 - 22:11 #3
Det skal være en usynlig counter, derfor via SSI tag, det må gerne være et script jeg skal installere på min server, med det skal være i Perl eller PHP, da min server ikke understøtter asp!
Avatar billede spectar Nybegynder
17. marts 2001 - 23:57 #4
Avatar billede ingenting Nybegynder
20. marts 2001 - 21:24 #5
Skal være et script, som jeg kan bruge til dagligt at overskue hvormange mennesker der besøger min side + referers og gerne mere!!! SKAL IKKE VÆRE I ASP da min server ikke understøtter dette!! Heller ikke 3 parts counter som counter4you og sådanne, da de ikke er præcise nok!
Avatar billede ingenting Nybegynder
25. marts 2001 - 15:49 #6
Kan ikke bruge Jeres svar til noget overhovedet