Avatar billede epson Nybegynder
27. december 2004 - 12:23 Der er 7 kommentarer

ville i købe denne i bilka?

Fujitsu Siemens sempron 3000+

Model: Scaleo P s300-60. AMD Sempron 3000+, 1024 MB DDR RAM 333 mhz,
160 GB harddisk 7200 omdr/min, DVD +/- RW brænder Dual layer, 128 MB DDR
ATI radeon 9200SE grafikkort m/TV-out. AC`97 lyd, indbygget kortlæser,
10/100 LAN, incl. tastatur, mus, WIN XP HOME, MS Works 7.0 og Norman
virus control & Firewall( 3 års opdatering)
Pris uden skærm 5999 kr.

primærfunktion for mig er at kunne redigere film og bruge den som dvdoptager etc. ikke tunge spil
og i den dur.

Er det en jeg vil kunne få glæde af?
Avatar billede patrion Nybegynder
27. december 2004 - 12:32 #1
Du får jo god cpu og ram kraft.En ældre lydchip.Men tror prisen er ok.
Og så har Bilka jo service der dur.
Avatar billede chalde Seniormester
27. december 2004 - 13:34 #2
Har nu en anden mening om bilka´s service. Driller computer/går i stykker/anden form for indlevering af den, kan man godt se frem til at undvære den i _lang_ tid.

Men ellers:
Ikke nogen voldsomt god cpu (durons efterfølger)
Meget sløvt grafikkort.

Kig dig hellere om efter en i en computerbutik. Der kan du få mere for pengene.
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 13:52 #3
enig med Chalde : Sempron er Durons afløser - godt nok bygget på Barton, men med mindre cache og derved mindre ydelse.
Grafikkortet er ikke voldsomt - og tænker om det er stærkt nok til videoredigering?
Er HDD med min. 8 mb cache ? - jo mere cache - jo bedre performance!
Avatar billede meynard Nybegynder
27. december 2004 - 15:13 #4
Hvis du skal lave seriøs videoredigering skal du bruge Intel p4 cpu'er + bedre grafikkort.
Avatar billede espersen Novice
06. april 2005 - 20:48 #5
Lukketid? - denne tråd er 1 af 400 åbne tråde, hvor jeg deltager - heraf er det alt for mange gamle!
Avatar billede epson Nybegynder
14. november 2005 - 01:03 #6
ja
Avatar billede espersen Novice
16. november 2005 - 21:36 #7
,o)