Avatar billede jpnielsen Nybegynder
27. december 2004 - 10:29 Der er 4 kommentarer

Hjemmeside i CD-version - Mangler et software

Hej,

Jeg har en hjemmeside - som jeg gerne brænde ned på en CD og have nøjagtig de samme funktionaliteter som hvis man er online på nettet.
Ide'en er tænkt som et salgsværktøj - så ikke 2 funktioner skal vedligeholdes samt at dette kan bruges som udsendelse til kunder.

Er der nogen der kender et sådant software ? Helst freeware eller shareware.
Avatar billede japping Nybegynder
27. december 2004 - 11:04 #1
Hvis det kun er visning af hjemmeside og der ikke skal gemmes filer/data, er det bare at brænde filerne på CD'en. Herefter åbner du bare startsiden vha. din IE.
Avatar billede jpnielsen Nybegynder
27. december 2004 - 11:40 #2
Det forstår jeg ikke.......
Jeg har jo ikke alle billeder, tekst og priser liggende på en lokation på PC'eren længere......
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2004 - 11:56 #3
Så henter du bare dem allesammen med ftp ;)
Men er der scripts (PHP...etc) der skal virke fra CD-en er det nok noget vanskeligere...
Avatar billede japping Nybegynder
27. december 2004 - 11:56 #4
Jeg regner med at du kan bruge et ftp-program til at overføre alle filer med og derefter brænde dem på CD.