Avatar billede martusse Nybegynder
27. december 2004 - 09:29 Der er 18 kommentarer

d3d9.dll fil

Mit barnebarn har lige fået Sims2, men når hun skal installere det - popper beskeden op, at hun mangler filen d3d9.dll.
jeg har denne fil på min computer, kan jeg bare hente den og lægge den i hendes System32 mappe ??
Hun har altid kunne installere andre Sims spil, uden problemer.
Med venlig hilsen
  Kathe (martusse)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. december 2004 - 10:13 #1
Man ka' du kun sige - prøv og se hvad der sker...
Ellers må du vende tilbage...
Good Luck -
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 11:03 #2
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3d9

du kan også downloade den herfra... ellers geninstaller hendes grafikkort tror det er den som er fejlen... husk directx
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 11:08 #3
Sims2 kræver DirectX 9 - så hent nyeste version her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 11:25 #4
Tjah:) Det sådan set også mit forslag hehe
Avatar billede martusse Nybegynder
27. december 2004 - 11:26 #5
Tak for svaret.
Men hvilken en af disse skal jeg have??
Og hvordan installere jeg den - mit engelske er ret dårligt.
Venlig hilsen
Kathe (martusse)

Popular Downloads
DirectX 9.0c End-User Runtime
DirectX 9.0c Redistributable for Software Developers
DirectX 9.0 SDK Update - (October 2004)
DirectX 8.1 Runtime for Windows 98 and Me
DirectX 9.0 SDK Update - (December 2004)
DirectX 9.0 SDK Update - (Summer 2004)
DirectX 8.1 Runtime for Windows 2000
DirectX 9.0b Software Development Kit Extras: Direct3D
Non-NTSC TV Tuner Hotfix for DirectX 9.0b (KB825116)
DirectX 9.0c Redistributable for Software Developers - with updated DirectX for Managed Code (October 2004)
See additional popular downloads >
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 11:33 #7
Jeg går ud fra du har direktx i forvejen men det er defekt eftersom du siger det har virket før... en update burde være nok til at rette op på skaderne og ja updatere din version af directx hvis det er outdated:)
Avatar billede martusse Nybegynder
27. december 2004 - 11:49 #8
Det er andre Sims spil, som virkede - bare ikke sims2.
Og hun har slettet de andre Sims spil, for at gøre plads til Sims2
Kan jeg så gå ud fra at mit barnebarn har 'direktx' på sin computer??
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 11:57 #9
kalp> ups havde ikke læst dit indlæg - sorry ;)
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 12:24 #10
smartusse... det har dit barnebarn ja.. men nok en gammel version... måske 7 eller 8.. du skal bruge 9'eren:).. helt præcist 9c mener jeg det er
Avatar billede martusse Nybegynder
27. december 2004 - 12:41 #11
Tak..... Men der er tre af dem *SS* hvilken en af dem??
Ja undskyld... jeg er bare en 'gammel' mormor, som gerne vil hjælpe uden megen forstand på det.
Kan jeg Download til min egen pc'er og evt. sætte på en cd'er??
Avatar billede kalp Novice
27. december 2004 - 15:28 #12
Du skal bare kigge ude i højre side her.... og sige download

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197&displaylang=en

det er en knap
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2004 - 15:34 #13
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 06:35 #14
er problemet løst martusse?
Avatar billede martusse Nybegynder
03. januar 2005 - 07:53 #15
Nej.... jeg har givet 'bolden' videre til en som havde mere forstand på det end mig.
Jeg kunne ikke finde ud af, at Downloads, så jeg har printet dine svar ud, og videgivet.
Du skal have tak for din hjælp - den var der ikke noget i vejen med, det var mig som var for 'dum'.
Venlig hilsen
Kathe (martusse)
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 19:14 #16
Okay jeg ligger et svar så:) .. bare husk at lukke spørgsmålet når det er og accepter den hvis løsning virkede:)
Avatar billede martusse Nybegynder
03. januar 2005 - 19:35 #17
Ok....
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:26 #18
martusse>> fy fy.. du har vel ikke glemt spørgsmålet vel? hehe