Avatar billede meynard Nybegynder
26. december 2004 - 17:21 Der er 3 kommentarer

Headset problem

God eftermiddag alle og god jul !
Har et Plantronics D-S-P 400 headset med problemer: In line volume control virker ikke (det er den volume kontrol der sidder på ledningen til headset'et). Der sker intet når jeg enten vil skrue op eller ned for lydstyrken. Jeg har af- og geninstalleret drivere til enheden, men uden held. Har tillige i dialog i gang med producenten, men deres support er håbløs. Ville blot høre om andre har oplevet lignende problemer med dette headset.
Kører win xp pro sp2 med alle opdateringer (og seneste drivere for headset'et...) Med håb afventer jeg...
Avatar billede old-faithful Praktikant
26. december 2004 - 17:32 #1
Har ikke selv sådan et headset... men er du sikker på at det er en software fejl? Måske er der noget fysisk galt med din volume control, muligvis et defekt potentiometer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2004 - 18:21 #2
Ja, det lyder ikke som softwarefejl idet en volumenknap ikke er softwarestyret.
Avatar billede meynard Nybegynder
27. december 2004 - 01:11 #3
Det er ikke en hardwarefejl på headset'et er afprøvet på anden computer uden problemer.