Avatar billede charley78 Novice
26. december 2004 - 16:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan printer man fra acrobat reader?

Jeg har gentagne gange forsøgt at printe en side fra et acrobat-reader format (pdf-fil), mnen desværre bliver resultatet kun enkelte ord der kan læses, resten er sorte firkanter. Layoutet ligner tilnærmelsesvis det oprindelige, men teksten giver altså ingen mening overhovedet.

Kan nogen hjælpe med hvordan jeg printer?

Mvh Charley
Avatar billede mccookie Seniormester
26. december 2004 - 16:39 #1
DEt lyder som om at du skal kigge i din printer opsætningen om den evt. er sat til ikke at printe grafik ud!

mvh.
Henning
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2004 - 16:47 #2
Enig, lyder helt klart som en printer fejl ! Prøv at geninstaller din printer med nyeste printerdriver.
Avatar billede charley78 Novice
27. december 2004 - 23:02 #3
desværre... jeg har prøvet flere gange, men det virker simpelthen ikke. jeg har afindstalleret og hentet den pågældende driver fra hp's egen side. No go :-(
Avatar billede leif Seniormester
27. december 2004 - 23:17 #4
Hvad er det for et PDF dokument ? Et vi må se ? Det lyder ekstremt underligt !
Avatar billede ideogtryk Nybegynder
17. januar 2005 - 14:07 #5
Jeg har haft det samme problem på en Canon-printer. Problemet blev i mit tilfælde løst med en ny printerdriver (PostScript!)
Derfor tror jeg også at det er et printerproblem.
M.v.h.
Hans
Avatar billede charley78 Novice
17. januar 2005 - 16:48 #6
jeg af- og geninstallerede indtil flere gange, med flere forskellige versioner af drivere, danske og engelske.
Senere gentog indehaveren af pc'en den samme proces, og det gav så pote. hvad forklaringen var på den pludselige effekt fandt jeg aldrig ud af. Min afinstallation blev foretaget fra kontrolpanelet, så jeg mener at have gjort som jeg burde.
Tak i alle tilfælde for svar og kommentarer