Avatar billede gpower Nybegynder
26. december 2004 - 12:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fra 139 fsb til 140 og så fryser den hvorfor.

heyyy
har et problem med min Amd 2200+ som jeg har prøvet at overcloke men hver eneste gang den når op på 139 og jeg høver den til 140 fryser computeren og jeg må genstarte er jeg uheldig nok skal biosen clears
Specifikationer om comen
Bundkort : msi kt6v-lsr
Cpu: Amd atholt xp 2200+
Ram: 512 mb ddr ram 2700 mhz
Skærmkort: deltachrom s8 256 mb ram
hvis i skal vide mer så spørg
Avatar billede gpower Nybegynder
26. december 2004 - 12:56 #1
Forresten jeg prøvet både programmet der føkger med msi kortet og i biosen men med samme resultat!!
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 12:58 #2
Hej
Har du prøvet at hævet vcore?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 13:13 #3
Har du husket , at låse AGP/PCI Freq. ? Me ellers:
Mon ik dine ram har nåede sine grænser ? Det er jo "kun" DDR333 som du kører på en 380mhz...
Kender ik din bios, men evt har du en CPU/MEM 5:4 divider?

Kører evt. prime95: http://www.mersenne.org/freesoft.htm ved 139 og se om den kører 100% stabilt i en halv time...
Avatar billede gpower Nybegynder
27. december 2004 - 01:55 #4
okey har ikke lige en halv time men hvorn låser man de der agp(pci
Avatar billede gl.k. Nybegynder
28. december 2004 - 02:10 #5
Ok ??

Det er slet ik sikker , du kan låse dine AGP og PCI frekvenser. Kig evt. efter i manualen om du kan. Det indstilles i bios.
Avatar billede gpower Nybegynder
17. februar 2005 - 16:45 #6
Den kører ikke stabilt ved 139 den fryser allerede efter 10-15 minutter i spil...
har prøvet mig lidt frem men kan ikke finde ud af hvorfor tror i det kan værer mine ram. er også nervøs for hvor meget jeg kan hæve det forskellige uden den brønder af. håber i kan svare
Avatar billede gpower Nybegynder
19. februar 2005 - 19:51 #7
ingen svar lukker og slukker tak for hjælpen