Avatar billede hamfelt Nybegynder
26. december 2004 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"The page cannot be found" på visse annoncer

Hej
Jeg kører Windows XP Home Edition SP2. Når jeg forsøger visse hjemmesider såsom eksperten.dk er ingen af reklamerne synlige, men udskiftet med "The page cannot be found". På eb.dk er visse af reklamerne synlige andre blot tomme.
Når jeg besøger politiken.dk og har læst en artikel og skal tilbage til forside, skal jeg altid klikke 2 gange, idet den i første omgang forsøger at kontakte en adserver.

Jeg kører ikke med Norton Internet Security. Jeg har forsøgt at skrue helt ned for sikkerhen i Explorer, men lige lidt hjælper det.

Har I en god idé?

mvh
hamfelt
Avatar billede hojben Novice
26. december 2004 - 05:26 #1
Kunne du evt have installeret Kazaa Light? Da denne putter banned sites og IP'er i din host fil..

Åben HOST filen som ligger C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\

og se om den er fyldt med MANGE tilføjelser. Normalt er denne fil kun på et par linjer.
Avatar billede hamfelt Nybegynder
27. december 2004 - 21:59 #2
Jeps, den er fyldt med linier. Skal jeg bare slette linierne?
Avatar billede hamfelt Nybegynder
28. december 2004 - 08:35 #3
Jeg har slettet alle linierne i HOST og nu kører alle de "dejlige" reklamer igen.

Tak for hjælpen.
Avatar billede hojben Novice
28. december 2004 - 09:31 #4
sorry for ingen respons.. men dejligt det virker igen.. Jeg nyder ellers at se min egen "reklameplads" *GG*

Tak for point