Avatar billede the_gooch Nybegynder
25. december 2004 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Fejl ved trådløst netværk?

Jeg har lige installeret trådløst netværk i mit hjem idag. og har fået det op at køre. Men når jeg fx er logget på messenger, logger den af ca hvert 5. minut, i ca 5 sekudner før den logger på igen. det er self en baggatel, men er jo irriterende i længden. er det normalt at trådløst internet er så ustabilt? eller har jeg en forkert opsætning eller noget?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. december 2004 - 20:46 #1
Type/model ?
Avatar billede the_gooch Nybegynder
25. december 2004 - 20:50 #2
har en Dl-624 trådløs..
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2004 - 20:52 #3
Producent...??
Avatar billede the_gooch Nybegynder
25. december 2004 - 21:22 #4
det er vel bare D-Link?
hehe er sq ik lige expert på området
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 10:32 #5
Det kan være fejl i opsætningen af din kryptering! har du sat det op således at du selv har angivet en kode i både router og computer, eller er det en som kommer automatisk til din computer?
Avatar billede the_gooch Nybegynder
26. december 2004 - 12:51 #6
Jeg har selv indtastet en kode på 26 cifre.. og skriver den til hver computer der skal på..