Avatar billede duhl Nybegynder
25. december 2004 - 17:36 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Trendnet router tcp & upd portindstillinger spørgsmål

Jeg har en Trendnet Router TW100-S4W1CA og vil gerne kunne åbne  tcp & upd portene men kan ikke finde stedet hvor det skal åbnes, har været inde på trendware.com uden held! Kan finde hvor min ip nr står derinde og regner med dette ikke skal røres.
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 10:39 #1
du skal finde det punkt som hedder viritual server, det er ihvertfald det som det plejer at hedde.
Avatar billede duhl Nybegynder
26. december 2004 - 13:07 #2
Jeps men jeg kan ikke finde virtual server noget sted har set i configure uden held!!
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 14:50 #3
kan du så ikke smide nogle screendumps op så man kan se det.
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 14:55 #4
Avatar billede duhl Nybegynder
26. december 2004 - 18:58 #5
Det er E og jeg har downloadet firmware og kører nu med version  1.04.B11.269 så det skulle være ok! Er inde i setup og trykket configure og får kun 3 muligheder Management,Local port og Internet port!
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 19:13 #6
jeg læser lige i din manual så skal du nok få at vide hvordan du gør det!
Avatar billede duhl Nybegynder
26. december 2004 - 20:04 #7
når jeg går ind på 192.xxx.xxx  som de henviser til i deres nanual kan jeg finde virtuel server inde under advanced men der skal man add hvilken port og hvor den skal gå til, der er både TCP og UDP men de kan ikke gå på samme ip og det er samme ip jeg skal åbne 2 porte på, har nu dynamisk ip er det ok ?
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 21:05 #8
for det er under det punkt! og du skal bare udfylde det også trykke add så skulle det virke.

Jo det kan godt gå til samme ip, men du kan ikke forwarde den samme port til 2 forskellige ip-adresser (det gør ikke noget du har dynamisk) men du skal jo lige vide hvilken ip det skal sendes til hvis det er den computer du sidder ved nu så gør således så du ved hvad ip den har

start ->kør ->cmd ->ipconfig

så er det den ip som står ud for ip adresse.
Avatar billede duhl Nybegynder
26. december 2004 - 22:02 #9
lige en sidste spørgsmål før du får dine velfortjente point! jeg skal ikke skrive noget ved DMZ Host funktion  ikke sandt?tak for hjælpen og husk svar.
Avatar billede kenp Novice
26. december 2004 - 22:10 #10
ja ganske korrekt der skal du ikke skrive noget.
Avatar billede duhl Nybegynder
27. december 2004 - 14:17 #11
så skulle du have fået point
Avatar billede kenp Novice
27. december 2004 - 14:43 #12
jeps jeg takker.