Avatar billede webot Nybegynder
17. marts 2001 - 17:54 Der er 12 kommentarer

CS - Min mus...

HEj

Når jeg spiller Counterstrike og vil se rundt (med musen) så køre det hele bare rundt.. man kan ikke styre en skid med musen fordi den tilter total rundt.... hvad er der galt. Jeg har en Cordless Logitech mus, har godt nok ikke installeret Logitech software....
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. marts 2001 - 17:59 #1
Check din musehastighed, og prøv at installer Logitech\'s MouseWare
Avatar billede stratoboy Nybegynder
17. marts 2001 - 18:00 #2
hakker det eller hva\'?? For så skulle du måske prøve en lavere opløsning?? Det ville nok også være smart at installere softwaren, ellers er driverne jo helt forkerte.

/Stratoboy
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. marts 2001 - 18:05 #3
husk nu at counterstrike officielt har skiftet navn til: Counter-Strike.. (med bindestreg)
Avatar billede webot Nybegynder
17. marts 2001 - 18:07 #4
det hakker ik... når man drejere rundt / ser op eller ned bevæger den huldstændig åndsvagt...
Avatar billede bilaldk Nybegynder
17. marts 2001 - 18:15 #5
jeg har ikke selv spillet, men jeg ved hvad der er galdt. Du skal gå ind i controls og derfra mener jeg nok at der er noget der hedder advanced controls (noget lignende) her skulle der være noget der hedder invert mouse tryk på den og så er sagen klaret:)

Bilaldk:)
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. marts 2001 - 18:25 #6
Nåh, ja.. Det kan være invert mouse! config>controls>advanced> invert mouse (flueben FRA)
Avatar billede bilaldk Nybegynder
17. marts 2001 - 18:42 #7
jeg kom med svaret først ikke:)
Avatar billede webot Nybegynder
17. marts 2001 - 19:34 #8
Hej

Under advanced kan jeg ik lige finde Invert mouse
http://www.csbot.subnet.dk/cs.jpg
Avatar billede bilaldk Nybegynder
17. marts 2001 - 19:40 #9
det er reverse mouse
Avatar billede bilaldk Nybegynder
17. marts 2001 - 19:40 #10
fjern hakket og så kan du spille:)
Avatar billede foldager Novice
09. juni 2001 - 23:50 #11
Jeg har spillet en del......en HEL DEL....CS over LAN på min skole. Der har vi et bredt udvalg af maskiner, alle med middelmådige grafikkort, og alle med logitech mus.
Min erfaring er følgende: De maskiner der har et R128 grafikkort kan ikke køre Direct3d, uden at det giver nøjagtigt de symptomer du beskriver!

Skift til OpenGL under Config/Video/Video Modes.

Det lyder spooky, men prøv det.......
Avatar billede foldager Novice
09. juni 2001 - 23:51 #12
goddamn det er lang tid siden der er nogen der har interesseret sig for dit indlæg.....