Avatar billede sortsovs Nybegynder
25. december 2004 - 16:32 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Icemat!

Hey Derude..

Jeg er en af de heldige der fik Icemats bud på en mp3 afspiller..

Og den ska helt simpelt bare kobles til pc'en via USB og så sku´ det køre, MEN min comp siger således:

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)

Og så går computeren i blå skærm med end masse ord og så genstarter den.

Hva kan der være i galt?

Mvh Nicolaj Jensen
Avatar billede iceman10000 Nybegynder
25. december 2004 - 18:17 #1
prøv at sæt mp3eren i og selv gå ind og tilføj hardware
Avatar billede charlotterj Nybegynder
05. januar 2005 - 15:24 #2
sortsovs-> er du helt upåvirket af, at alle beder dig om at lukke nogle af alle dine spm? Folk bruger tid på at hjælpe dig gratis, men du gider ikke ulejlige dig med at trykke på accepter-knappen?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2005 - 14:36 #3
charlotterj> totalt enig med dig. Lige nu har Nicolaj Jensen (sortsovs) 4290 points ude. Det skulle vel være på tide at give nogle af de points ud?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2005 - 14:37 #4
....for eksempel her: http://www.eksperten.dk/spm/537266 hvor jeg har brugt meget af min tid til at lave det lille Flash haløj.