Avatar billede f48340 Nybegynder
25. december 2004 - 09:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lægger spil ind på en Nokia 6230

hej jeg har downloadet nogle spil til min nokia 6230 , filerne ligger som jar filer . men hvordan få jeg dem til at virker på min mobil , bruger bluetooth som data bære ,håber på nogle kan hjælpe ..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2004 - 11:20 #1
De skal overføres fra din computer, enten via Infrarød eller Bluetooth.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2004 - 11:21 #2
..eller via et datakabel, hvis du har det / findes til Nokia 6230..
Avatar billede f48340 Nybegynder
25. december 2004 - 11:23 #3
det er jeg klar over men hvor på telefonen skal det ligge
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2004 - 11:27 #4
Jeg mener at du får noget Nokia software med.. med det kan du nemt overfører Java spil (jar filer) til din Nokia 6230.. og jeg mener at den automatisk ligger dem over i Spil mappen..

Det var der en af mine kammerater der gjorde.. ville ha' købt en Nokia 6230, men den havde ikke Symbian OS (operativ system).. så købt Nokia 6600 i stedet..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2004 - 11:31 #5
..det ligger på den hvide cd man får med..
Avatar billede f48340 Nybegynder
25. december 2004 - 11:35 #6
okay kigger lige efter
Avatar billede lonepeter Novice
28. december 2004 - 11:07 #7
Hvis du ikke har data kabel, irda eller bluetooth på computeren kan du uploade softwaren til følgende adresse og så hente den ned igen til telefonen via wap, det virker ganske fint. Du skal huske at du både skal bruge en .jad og en .jar fil

http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload