Avatar billede mulder Nybegynder
25. december 2004 - 00:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MSN reklamer

Kan man på nogen måde fjerne reklamerne på MAN, eller alternativt få en hacket version, uden reklamer?
Har prøvet at installere en ældre version, men den vil ikke køre, og be'r mig i stedet opdatere til en nyere version, (som har reklame-feature)...
Bruger i øjeblikket v. 7.0 beta
Jeg gider simpelthen ikke det der reklamepis!!!
Avatar billede kalp Novice
25. december 2004 - 00:22 #1
jeg bruger 6.2... og kan ikke se nogen reklamer.. hmm tænker du på det der vindue der hopper frem når du starter din msn? det kan du deaktivere i indstillinger
Avatar billede mulder Nybegynder
25. december 2004 - 00:31 #2
På min messenger er der, i bunden af vinduet, en blok på ca. 1,5 * 4 cm, med reklamer fra bl.a. CBB og ericsson, og i venstre side en masse faneblade, (som jeg forøvrigt også gerne vil af med), så man bl.a. kan søge på nettet via MSN search...
Er MSN messenger og Windows messenger det samme?
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
25. december 2004 - 00:48 #3
Man kan bruge MSN plus i 6.2 som kan fjerne reklamen nede. Husk dog ikke at installer MSN plus med sponsor programmer.

MSN plus kan hentes på følgende side:
http://www.msgplus.net/download.php

Forskellen på MSN Messenger og Windows messenger kan du læse på følgende side:
http://messenger.msn.dk/Help/#LQ3

Desværre virker MSN Plus ikke til 7.0 hvad jeg ved, men det kommer nok snart.
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 00:48 #4
det er næsten det samme. men hvis du har begge  to på din computer kan du være på to msn adgangen. ret smart engang imellem.

men det er jo en gratis tjeneste, så derfor skal de jo også have noget reklame. er jo meget logisk
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 00:50 #5
de der plus pakke skal du vist ikke hente. der skulel være en masse lort i den, og så skal du bare igang med at få renset din computer bagefter. det er jo ikke så fedt. har set flere at de hijack log når de tjekker dem og ser at der er nogen der har msn plus er det det første de siger skal fjernes da der er så meget lort i dem
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
25. december 2004 - 00:56 #6
Ja rigtig nok, men de gange jeg har haft det har jeg ikke haft problemer, men tror det er fordi folk glemmer at nægte sponsor programmer for de fucker ens computer.
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 01:04 #7
okay ved jeg så ikke. ved bare at dem der har tjek på deres sikkerheds ting og hjælper andre her inden med det. de fraråder folk at hente og installere sådan ting. og lige msn plus pakken har de direkte skrevet at der er en masse lort i.
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 01:05 #8
selv om du har virus og andet snavs behøver du jo ikke at kunne mærke de er der. men er jo aldrig godt og have sådan noget for os normale pc bruger.
Avatar billede mulder Nybegynder
25. december 2004 - 01:35 #9
Med andre ord; der er ingen mulighed for at fjerne reklamerne fra MSN???
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 02:03 #10
nej ikke uden du ville have msn plus som de skriver du kan gøre det med. men så for du jo så snavs på din computer :-o
Avatar billede noerden_dk Nybegynder
25. december 2004 - 11:05 #11
Det er ikke helt korrekt, msn plus kan ikke fjerne reklamerne i Msn Messenger 7.0.
Men det kan følgende program gøre. Mess Patch http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=585
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. december 2004 - 20:29 #12
Tak for point

God jul og godt nytår
Avatar billede jeppem Nybegynder
22. oktober 2005 - 17:07 #13
[Tutorial] Remove MSN Messenger 7.5 Ads
http://www.matthijs.net/forum/viewtopic.php?t=16