Avatar billede morteeart Nybegynder
24. december 2004 - 17:28 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Dårlig karma, endda på juleaften.

Nu har jeg snart fået nok

Prøv at se denne dårlig karma besked:

Dårlig til at hjælpe folk. //Dark-devil

Ingen refferance til spørgsmål, bare en grund fra en bruger som tidligere har fået dårlig karma af mig pga. grund (se hans karma)

Det kan godt være at nogen finder det sjovt at give undskyldninger, men jeg kan ikke se hvor der er givet dårlig hjælp.

Og jeg har da heller ikke taget nogen point her i julen, for at sætte en god julestemning (med en enkel undtagelse, ved et hurtigt svar)

Hvad sker der få de små møgunger ? Håber ikke at de får nogle julegaver i år.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
24. december 2004 - 18:08 #1
glædelig jul ;)

Et godt råd, gør som mange af os andre...

Lad være med at tage dig af ubegrundede og ikke underskevende karma tildelinger!!!! eller bliver dit liv surt!!

/rosenberg :D
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2004 - 19:37 #2
Ork den kan jeg slå : http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nikolajdu&option=karma - Bare glem det manner og vær glad for han underskrev sig så du ved hvem du skal undgå.
Avatar billede norbert Nybegynder
24. december 2004 - 23:44 #3
Selv jeg har fået en:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=norbert&option=karma.
Han skriver, at jeg måske har givet ham en dårlig karma, så lige for at være sikker, vil han også lige gi mig en. :-)
Men heldigvis kender folk mig og ved, at jeg altid underskriver mine karmaer, gode som dårlige, så jeg er fløjtende ligeglad :-)
Go' jul
*</:o)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
24. december 2004 - 23:55 #4
Jeg er ikke så stærkt i programmering... MEN hvor svært kan det være at tilføje den funktion som gør at systemet selv sørger for "underskrift" ?

har sikkert været oppe før!?

/rosenberg
Avatar billede norbert Nybegynder
24. december 2004 - 23:59 #5
Admin VIL have, det skal være anonymt. Spørgsmålet er så, hvem der er ansvarlig for, hvad der bliver skrevet. Man kan i realiteten skrive, hvad man vil i karmasystemet, som overtræder injurielovgivningen, uden at man ved, hvem det er. Men måske finder Eksperten ud af det en dag?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. december 2004 - 00:04 #6
hehe oki har vidst ikke fuldt med... kan det virkelig passe!?!?!?!?! (ja det kan det jo)
oki, hvis sagen er at admin VIL have anonymitet, og værken Lytter til os, eller selv kan se der er noget galt... ja så er der noget galt... men altså E er bare ikke længere som det var engang... inden de blev høje i hatten!

ØV!!!

/rosenberg
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
25. december 2004 - 02:17 #7
Hvis Karma ikke var Anonymt tror jeg for meste kun det ville være de gode karmaér vi ville se....  og så halter ideen lidt
Avatar billede norbert Nybegynder
25. december 2004 - 02:28 #8
Hvad er ideen? Ideen var vel fra starten at prøve at rette uheldige elementer til. Istedet har de overtaget. Hvem vil finde sig i at blive svinet til med løgnagtige påstande, beskyttet af Eksperten? Det kan vist ikke engang være lovligt. Eksperten bærer ansvaret for, hvad der står i de karmaer, der er anonyme. Alle må naturligvis skrive hvad de vil, men loven siger "under ansvar". Derfor må Eksperten være ansvarlig, hvis en anonym bruger skriver løgnagtige påstande om f.eks. dig.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. december 2004 - 05:51 #9
kan kun være enig i kritikken af det elendige system, sæt navn på og alle de problemer forsvinder, men vi må se i øjnene at det er håbløst at råbe admin op.
udmeldingen er at de i øjeblikket skal ha et par måneder til at sætte nye folk ind i sagerne, men at deres andre sites har første prioritet.. med andre ord, vi kan alle rende og hoppe og styre det selv, ihvertfald indtil videre
hvis der ikke snart kommer nogen ordentlige udmeldinger fra admin og de sørger for at få gennemført nogen ændringer for at dæmme op for alle de problemer med karma og folk som aldrig lukker spørgsmål og skider på den hjælp de får herinde, så mister jeg tålmodigheden.. for så er det ikke længere sjovt at hjælpe.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. december 2004 - 06:01 #10
som de andre skriver, glem ubegrundede eller anonyme karma tildelinger, de faste brugere herinde kan sagtens gennemskue det og filtrere det fra :)
Avatar billede teefax Nybegynder
25. december 2004 - 11:04 #11
Rosenberg... Som jacob fra Møn...?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. december 2004 - 11:41 #12
teefax > ja, jeg er Jacob fra møn.. men jeg bor i kbh

Jeg forstår det bare ikke...
Før i tiden var kommunikationen fin her på E, vi blev hørt og havde faktisk noget sige, og sige det til...
Men er det, det der sker når, man får lidt for fine strømper på som jeg mener kan være en af årsagerne til udviklingen her på E ?

/rosenberg ;) glædelig 1. juledag!
Avatar billede teefax Nybegynder
25. december 2004 - 21:45 #13
Rosenberg > Hvad er din msn...? Det er mig, Thomas fra HTX og kollegiet i Nykøbing...!
Avatar billede morteeart Nybegynder
25. december 2004 - 22:17 #14
HTX owner :D

Efter at stort set ikke have lavet andet end flamet ham hele dagen, så har man det lidt bedre.

Men jeg kan ikke forstå at Eksperten tillader denne bruger at have 6 forskellige brugerprofiler, som kører , og svine folk til fra dem alle.

Kan vel ikke være så svært at slette de skide profiler.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. december 2004 - 12:03 #15
Det er det morteeart! ;)

min msn er : jacob [a] insaneme [dot] com

Men dette kommer der nok ikke en løsning på...!
men det kan jo næsten også kun blive bedre i 05 :D

/rosenberg
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. december 2004 - 20:18 #16
Karma systemet skal bare helt væk. Hvis nu man fra starten havde sagt at det fik to måneders prøveperiode, så var det jo blevet fjernet igen.
Det virker jo ikke. Det må Eksperten se i øjnene.
Ingen kan li' det.
Og ingen kigger på folks karma. Hvis nu en person kan hjælpe med at få din computer op og køre igen, så er man vel ligeglad med om han måske har opført sig som idiot overfor nogle andre. Sådan har jeg det ihvertfald.

Eller som jeg har sagt det før, så er en anden løsning at man kun kan få positiv karma - så det er et slags pointsystem kørende parallelt med det normale pointsystem.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. december 2004 - 14:00 #17
du har som altid ret doggy ;)

teefax > min msn er self msn [a] insaneme [dot] com
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 13:23 #18
Avatar billede rosenberg Nybegynder
01. januar 2005 - 17:56 #19
hmmm...!?
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 17:57 #20
Ja, beklager hvis det blev opfattet som spam, men så bare lige hans profil stod til lukket
Avatar billede morteeart Nybegynder
03. januar 2005 - 12:53 #21
nå, må heller sørge for dette står som lukket.