Avatar billede mads111 Nybegynder
24. december 2004 - 12:56 Der er 5 kommentarer

Ris/ros ønsker

Hej,
Jeg vil gerne have jeres ris/ros til www.timmer.dk, som er en ny udgave af www.timmer.dk/gammel/.

På forhånd tak, og Glædelig Jul!
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. december 2004 - 12:59 #1
Du bør kikke på søgemaskine optimering. Hvis du ønsker at dine kunder skal kunne finde dig i diverse søgemaskiner, er her et emne du kan bruge en del ressourcer på.

Her er en række artikelr du med fordel kan læse, idær den om søgeords analyse er vigtig at have fat i før du begynder på arbejdet
http://eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede kalp Novice
24. december 2004 - 15:03 #2
angående dit design så er det nye tydeligere og pænere end det gamle!
Kiggede først på det gamle design og synes det var pænt troede det nye ville være noget helt andet men viste sig bare at være en optimering af det gamle og det blevet pænere.. Har dog ikke vurderet undersiderne! men det skulle vi vel heller ikke
Avatar billede mads111 Nybegynder
24. december 2004 - 15:44 #3
bufferzone: Ja, jeg skal have læst dine artikler..
kalp: Ok, tak.. - Jo undersiderne virker fint..
Avatar billede wanze Nybegynder
26. december 2004 - 23:21 #4
Det nye er meget pænere, dog kan jeg ikke lide den fade der kommer når man laver hover. Det gamle var pænere hvad angår hover.
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:23 #5
mads111>> husk at afslutte spørgsmålet på et tidspunkt eller spørg til mere hvis du vil have mere feedback:)