Avatar billede snowflake7 Nybegynder
22. december 2004 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log---Er den ren?

Logfile of HijackThis v1.98.2
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\COMMON\FSMA32.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\COMMON\FSMB32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDTCW.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\COMMON\FCH32.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\BACKWEB\4476822\PROGRAM\FSBWSYS.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\BACKWEB\4476822\PROGRAM\BACKWEB-4476822.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\COMMON\FAMEH32.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\ANTI-VIRUS\FSGK32.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\FWES\PROGRAM\FSDFWD.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\ANTI-VIRUS\FSSM32.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\ANTI-VIRUS\FSAV32.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK\LEXMARK PHOTO CENTER\MEMORYCARDMANAGER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\INTERNAT.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PWSTRAY.EXE
C:\PROGRAMMER\LEXMARK\PHOTO CARD READER\LXBLKSK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXPPS.EXE
C:\PROGRAMMER\TEXTBRIDGE CLASSIC 2.0\BIN\INSTANTACCESS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\STARTUPMONITOR.EXE
C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\COMMON\FSM32.EXE
C:\PROGRAMMER\PANICWARE\POP-UP STOPPER FREE EDITION\PSFREE.EXE
C:\PROGRAMMER\TEXTBRIDGE CLASSIC 2.0\EREG\REMIND32.EXE
C:\DOKUMENTER\HIJAK\HIJACKTHIS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.vuc-hilleroed.dk/intern
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.cybercity.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = safeproxy.cybercity.dk:8080
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 6.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [MemoryCardManager] C:\Programmer\Lexmark\Lexmark Photo Center\MemoryCardManager.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [PWSTray] PwsTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [LexStart] lexstart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LXBLKsk] C:\PROGRA~1\LEXMARK\PHOTOC~1\LXBLKsk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Run StartupMonitor] StartupMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [MSDTC] msdtcw -start
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [F-Secure Management Agent] C:\PROGRAMMER\F-SECURE INTERNET SECURITY\Common\FSMA32.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [PopUpStopperFreeEdition] "C:\PROGRAMMER\PANICWARE\POP-UP STOPPER FREE EDITION\PSFREE.EXE"
O4 - Startup: reminder-ScanSoft Product Registration.lnk = C:\Programmer\TextBridge Classic 2.0\Ereg\REMIND32.EXE
O4 - Global Startup: F-Secure Internet Security 2004.lnk = C:\Programmer\F-Secure Internet Security\backweb\4476822\Program\backweb-4476822.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O12 - Plugin for .pdf: C:\PROGRA~1\INTERN~1\PLUGINS\nppdf32.dll
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {7B297BFD-85E4-4092-B2AF-16A91B2EA103} (WScanCtl Class) - http://www3.ca.com/securityadvisor/virusinfo/webscan.cab
Avatar billede poppersmc Nybegynder
22. december 2004 - 23:16 #1
Ja... Det er den ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. december 2004 - 23:18 #2
Loggen er faktisk ren.

Normalt fixer vi alt hvad der hedder Backweb, men denne her er vist fra TDC's sikkerhedspakke, og skal derfor ikke fixes:
O4 - Global Startup: F-Secure Internet Security 2004.lnk = C:\Programmer\F-Secure Internet Security\backweb\4476822\Program\backweb-4476822.exe
Avatar billede snowflake7 Nybegynder
26. december 2004 - 13:18 #3
tak begge to.
Og tonny du har ret.
men jeg giver pointene til poppersmc for vedkommende var hurtigst