Avatar billede jaytono Nybegynder
22. december 2004 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne sikkerhedsadvarsel

Jeg har installeret et 3. parts produkt som synkroniserer med outlook via exchange. Hver gang jeg går i kalenderen på 3. parts produktet kommer den op med meldingen "Vil du give adgang til outlook 1,2,5 eller 10 min." Det er irriterende og jeg vil høre om det på nogen måde kan fjernes?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2004 - 23:10 #1
Det skal vel nok sættes op i 3. parts produktet som er...????
Avatar billede jaytono Nybegynder
23. december 2004 - 08:14 #2
Det hedder Visma SalesOffice, men der er ingen ting man kan sætte op der. Jeg har fået vide af leverandøren at det er et microsoft issue.
Avatar billede lgj Nybegynder
23. december 2004 - 10:43 #3
Vi har samme issue med exchangecentral. Jeg tror din leverandør har ret.
Avatar billede mik Nybegynder
23. december 2004 - 13:06 #4
Prøv www.contextmagic.com programet hedder Express ClickYes v1.1
mvh
Mik
Avatar billede jaytono Nybegynder
28. december 2004 - 11:43 #5
Det virker perfekt!
Avatar billede woolbox Nybegynder
12. april 2005 - 15:40 #6
Der nu også en officiel måde at omgå dette. Det indebærer at du publicerer en form i dine public folders og konfigurere Outlook til at bruge de indstillinger du definerer i den form.
Avatar billede woolbox Nybegynder
12. april 2005 - 15:42 #7
Glemte lige lidt et link: http://www.slipstick.com/outlook/esecup/admin.htm.

Der er en anelse mere besværligt men er efter min mening en mere elegant løsning end at  have et 3. parts program som ligger i baggrunden og skal holde øje med Outlook's pop-up vinduer!