Avatar billede lonepeter Novice
22. december 2004 - 18:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Freeware program til kopiering af dobbelt lags dvd´er

Hejsa...

Findes der et freeware program der kan kopiere en dobbeltlags dvd ned på en enkelt lags dvd?

Peter
Avatar billede norbert Nybegynder
22. december 2004 - 18:04 #1
Avatar billede screem_brille Novice
22. december 2004 - 18:05 #2
Både og, ja men så gøres kvaliteten dårligere (da den fylder mindre), nej da filmen netop er på en dual layer skive for at der er plads nok uden man skal vende den.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
27. december 2004 - 23:18 #3
Avatar billede bjanko Nybegynder
28. december 2004 - 00:20 #4
CloneCD er det ideelle værktøj til at lave backupkopier af dine musik- eller data CDere, uafhængigt af om de er kopieringsbeskyttet eller ej! CloneCD's premierede brugerflade kopierer næsten enhver CD med et par museklik! Siden udgivelsen af version 5.0, er CloneCD i stand til at kopiere ikke kun CDer men også alle formater af DVD såsom DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer og DVD-RAM. Kopibeskyttede film DVDer kan kun kopieres ved anvendelse af AnyDVD. Filmene vil ikke blive forandret (komprimeret), men kopieret one-to-one. CloneCD virker også med andre formater såsom .iso og .udf og kopierer CDer/DVDer indeholdende det nye SafeDisc 3 Copy Protection System. Koster noget men prøvetid
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
28. december 2004 - 00:25 #5
DVD-shrink er lige så godt - og så er det gratis.
Avatar billede lonepeter Novice
28. december 2004 - 10:57 #6
> lucky luke, post mig lige et svar
> Nobert, jeg kan ikke komme ind på den side du linker til, den skriver "siden kan ikke findes"

Tak for indsatsen til jer alle...
Avatar billede norbert Nybegynder
28. december 2004 - 13:02 #7
Jeg ved den er nede, men prøv at kigge på lucky-lukes link. Der står stort set det samme.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
04. januar 2005 - 09:37 #8
Svar :-)