Avatar billede cottontail Nybegynder
22. december 2004 - 17:30 Der er 4 kommentarer

Virker en dansk PS2 i Canada?

Hej

Jeg står og skal flytte til Canada og vil meget gerne have min PS2 med mig, men er klar over, at det kan give problemer. Strømforsyningen bør kunne klares, men noget helt andet er tv-signalet. Vil jeg umiddelbart kunne bruge min PS2 derovre? De kører så vidt jeg ved NTSC, så vil det være nok hvis jeg har et tv derovre, der kan vise både PAL og NTSC?

PS2'en er udstyret med en bootchip (kan faktisk ikke huske om det er en Ripper II Deluxe eller en DMS 3...)
Avatar billede levich Nybegynder
22. december 2004 - 18:30 #1
Hvis et tv kan modtage PAL-signaler er det klar til at bruges sammen med en PS2 købt i Europa.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2004 - 21:18 #2
tjek lige om ps2 kan køre på 110v samt kan vise ntsc
Avatar billede cottontail Nybegynder
29. december 2004 - 10:07 #3
den kan ikke køre 110v men har allerede fundet et sted med en billig adapter. som udgangspunkt kan en ps2 vist ikke vise ntsc, men min bootchip kan afspille ntsc spil - er det så mit tv der gør at jeg kan se disse spil, eller sender ps2'en et pal signal ud?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2005 - 17:05 #4
jeg vil tro at ps2 laver sodo pal ,ntsc signalet bliver konverteret til pal i maskinen