Avatar billede rbl Praktikant
22. december 2004 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Integrerbart forum

Hej

Jeg leder efter et forum, som man fuldt kan integrere på sin egen side (uden brug af frames).

Det behøver ikke være lige så avanceret som ekspertens, men måske noget lignende det de har på www.edbpriser.dk.

Det sværeste krav at opfylde er nok, at det skal være muligt for vores brugere at bruge deres nuværende brugernavn og kode for at bruge forummet.

Det er selvfølgelig bedst, hvis det er gratis. Hvis det ikke er, skal det bare ikke være alt for dyrt :-).
Avatar billede mortency Nybegynder
22. december 2004 - 15:08 #1
Avatar billede mortency Nybegynder
22. december 2004 - 15:08 #2
eller sjekk www.hotscripts.com og søk etter forum
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
22. december 2004 - 15:11 #3
http://forum.snitz.com/ - et gratis asp forum, der kan konfigureres helt individuelt... Om du kan overføre eksisterende brugeres navne og passwords ved jeg ikke lige, men det burde vel kunne øverføres på en måde, hvis man er skrap til databser... ;-)
Avatar billede rbl Praktikant
05. januar 2005 - 10:47 #4
Jo, Snitz ser ud til måske at kunne bruges.

Jeg har ikke nået at få set ordentlig på det, men da det hele er lavet i asp, kan det vel også tilrettes til mine behov.