Avatar billede nockfuck Nybegynder
22. december 2004 - 00:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frontpage extendtions

Jeg har lavet en formular som skal uploade den skrevne tekst i et htm dokument. jeg får bare en fejl 404 page not found. er der noget jeg skal slå til for det virker? hvad kan min fejl være?
Jeg har frontpage extendtions på den server jeg er på.

Mvh Mads Liljendal
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2004 - 00:27 #1
404 betyder, at den side, der henvises til slet ikke eksisterer. Det er ikke en opsætning i FP, men på serveren. Har du dobbelttjekket linket?
Avatar billede nockfuck Nybegynder
23. december 2004 - 17:00 #2
ja flere gange, du kan prøve den på www.eseak.dk/nyupload.htm den skal sende til filen main.htm
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. december 2004 - 09:25 #3
Ah, det er koden i FP, der fukker det hele up. Jeg kender ikke FP godt nok til at kunne hjælpe dig. Jeg vil klart anbefale dig at benytte ASP til den slags opgaver. Du kan selvfølgelig også benytte PHP, men nu er jeg selv til ASP.

Jeg har lige kigget lidt på din kode. Har du styr på

fpweb:///privat/main.htm og godkendt.htm?
Avatar billede nockfuck Nybegynder
27. december 2004 - 09:29 #4
det ved jeg ikke helt om jeg har. he he. Jeg kan ikke skrive ASP eller PHP. desværre...
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. december 2004 - 09:32 #5
Både fpweb:///privat/main.htm og godkendt.htm står i din kode og har intet med ASP eller PHP at gøre. Du er sikker på, at fpweb:///privat/main.htm ikke skal ændres til http://www.eseak.dk/main.htm el.lign?
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. december 2004 - 07:48 #6
Fandt du ud af noget?
Avatar billede nockfuck Nybegynder
03. april 2005 - 02:26 #7
fandt ikke ud af noget