Avatar billede jcop Nybegynder
21. december 2004 - 23:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Slette "forslag" til søgning?

Hej Eksperter,
Jeg er efterhånden træt af at når man vil søge på f.eks. google, eller andre søgemaskiner, så med det samme at man indtaster det første bogstav, kommer der et dropdown lignende ting, med alle mulige forslag til hvad man kan søge efter, eller det som man har søgt efter.
Er det ikke muligt at nulstille dette, eller at slå det fra?
Avatar billede nopsen Ekspert
22. december 2004 - 00:03 #1
internet indstillinger, vælg fanebladet avanceret, fjern fluebenet ud for "brug indbygget autofuldførelse"
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 00:05 #2
Den hjælper vist ikke alene
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 00:06 #3
jcop

hvis du fx på google før du taster noget ind trykker på pil ned to gange så listen kommer frem og det første element er markeret så kan du trykke delete og slette dem..

de vil langsomt komme igen selvfølgelig
Avatar billede jcop Nybegynder
22. december 2004 - 00:08 #4
Hey tak Kalp, det virkede... langsomt var det nu ikke, skulle bare holde "delete" tasten i bund.. Cool :D vil du ha point?
Avatar billede nopsen Ekspert
22. december 2004 - 00:12 #5
du har vist ret kalp, der er et andet sted hvor man også skal slå det fra, men kan ikke lige huske hvor det er.
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 00:23 #6
Hvis du tilfreds med mit svar: )
Avatar billede jcop Nybegynder
22. december 2004 - 00:24 #7
det er jeg skam...
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2004 - 00:31 #8

Menuen "Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> Fanebladet "Indhold" -> Knappen "Autoudførelse" -> Knappen "Ryd formularer"

Bare til en orientering :)
Avatar billede kalp Novice
22. december 2004 - 00:36 #9
steen_hansen:

sjovt nok... det prøvede jeg også og virkede ikke.. gør det nu...
det virkede først EFTER jeg lukkede mit IE og åbnede det igen! hehe

try it
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2004 - 00:38 #10
Ja, MSIE skal genstartes, som flere andre funktioner skal før det virker :)