Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
21. december 2004 - 20:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Go to next slide after last animation

Jeg bikser og bakser med en ppt med animationer - nogle billeder indsættes, nogle tekstbokse flyttes og fjernes herefter (3 actions). Efter sidste action ønsker jeg at gå til næste slide, men jeg kan sgu ikke få det til at funke..

Kan man ikke lave en action, der udfører handlingen "Next slide" When: after previous

Så jeg slipper for et ekstra musetryk?
Avatar billede jkrons Professor
22. december 2004 - 12:08 #1
Du kan ikke lave en sådan action. Animationer og skift til nyt dias er to uafhængige funktioner.
Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
23. december 2004 - 08:40 #2
Ja, det har jeg fundet ud af. Jeg kan heller ikke sætte Slide Transition til at skifte slide X sekunder efter sidste animation. Den action aktiveres når sliden vises - ikke efter sidste action.

Men præsentationen er afholdt nu, så noget af relevansen er forsvundet.
Avatar billede jkrons Professor
23. december 2004 - 22:09 #3
Jam, sådan går det ind i mellem. Men sopm sagt, har transition og animation intet med hinanden at gøre, så derfor hænger de to ting slet ikke sammen.
Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
23. december 2004 - 22:12 #4
Næ, det kan der være noget om - smid du bare et svar, så lukker jeg denne sag.
Avatar billede jkrons Professor
23. december 2004 - 22:30 #5
God jul :-)