Avatar billede dk_gryf Nybegynder
21. december 2004 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg dobbelt e-mails?

Hej

Jeg har flere hundrede dobbelt emails som jeg gerne vil have fjernet - hvordan gør jeg det?
Mogens
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 20:20 #1
holder ctrl nede og trykker med musen på dem du vil have slettet? eller marke og sletter en masse på en gang ? eller hvad mener du ?
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
21. december 2004 - 20:25 #2
Det vil nærmest være en uoverkommelig opgave at skulle slette hver enkelt en-for-en -findes der ikke et program eller ???? som kan finde og slette dem?
Avatar billede kalp Novice
21. december 2004 - 20:38 #3
hvis du sorte dem.. så burde de jo ligge øverst... kopi nummer 2 altså... og så bare markere dem og slette dem... du har måske sorteret efter titel lige nu...
Avatar billede connie Nybegynder
21. december 2004 - 21:12 #4
Er det Hotmail som giver dig problemer med dobbelte e-mails?
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
22. december 2004 - 09:30 #5
Nu drejer det sig og måske 2000 (min e-mail direktory er på 2.4GB) og derover og det er Outlook Express
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
30. december 2004 - 14:13 #6
Det er åbenbart ikke muligt, at få seriøs hjælp så - case closed