Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:15 Der er 23 kommentarer

Problemer Med Spil

Når jeg vil afvikle et spil kommer der grafik frem i stedet for tekst...er der nogen der kan hjælpe mig med problemet...skal lige siges at jeg har de nyeste drivere til alle mine komponenter
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 19:21 #1
husk at lukke her:
http://www.eksperten.dk/spm/568677

er det et bestemt spil, eller er det i alle spil du får fejlen?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. december 2004 - 19:21 #2
Ikke forstået - Hvilket spil ?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:22 #3
det er bare alle spil.. :)
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 19:26 #4
prøv at beskrive lidt mere, har du skiftet hardware fornylig eller geninstalleret windows? eller er det opstået pludseligt?
er din windows fuldt opdateret med nyeste service packs osv
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:29 #5
jeg har lige bygget ny pc og har endnu ikke opdateret med sp 2 pakken ellers er alle drivere ok...skal lige siges at alle spil har kunne afvikles uden problemer før
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. december 2004 - 19:31 #6
"kommer der grafik frem" - hvad mener du her ?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:34 #7
der kommer billeder istedet for tekst
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 19:41 #8
hvis grafikkortet kræver ekstra strøm, skal du huske at sætte det strømstik på.
ellers prøv først at hente alle opdates til windows først, så har du også den nyeste directx som mange spil kræver i dag, se så om det afhjælper prøblemet.
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:44 #9
skal prøve du ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 19:50 #10
ok husk at melde tilbage, også i den anden tråd du har, så folk ikke tror at du har glemt dem :)
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 19:58 #11
hehe ok.. Men det virkede ikke :(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. december 2004 - 20:03 #12
Hvilken tekst skulle der komme ?
(Hvis jeg starter spillet HJERTERFRI så kommer der da ikke tekst ?  >;-) men noget relevant grafik) ...

Hvilke billeder ?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 20:05 #13
tager lige et screen så du ved hvad jeg snakker om ;)
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 20:10 #14
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. december 2004 - 20:13 #15
http://www.eksperten.dk/spm/568677 - det ser ud til problemet er løst?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 20:15 #16
ja det problem! og den bliver lukket bagefter ;)
Avatar billede nopsen Ekspert
21. december 2004 - 20:20 #17
har du allerede hentet og installeret SP2?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 20:21 #18
nej det gør vi nu lukker lige af
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. december 2004 - 20:43 #19
Det er (i dette tilfælde) en SPLASH screen til NFS2Underground - som så vidt jeg kunne forestille mig - skulle dukke op ved starten og derefter fortsætte med et eller andet menu halløj - Ikk' ?
Men den bliver stående der ? Eller hyr ?
Avatar billede offenbach Nybegynder
21. december 2004 - 22:48 #20
spillet er fint nok der er bare ingen tekst på nogen som helst af de tekster der skulle være der.. den går fint nok vidre og det hele..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. december 2004 - 08:52 #21
Det var s* dog underligt... Teskterne i menuerne i sådane spil er jo også en form for grafik så hmmmm...

Jeg ka' forstå at det er flere spil der har samme tendens ?

Hvordan ser billedet ud der hvor der SKULLE have været tekst ?
Avatar billede offenbach Nybegynder
22. december 2004 - 16:25 #22
f.eks. de billeder nede i bunden http://www.tagesen.net/gallery/screen.jpg . man kan se at billedet er det samme som der er som baggund :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2004 - 19:49 #23
jeg mener at kunne huske der var et lign. problem med GTA3 - denne patch fra microsoft (ikke KUN til GTA3!) løste det problem: http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Prøv det - det er et vildskud, men det kan ikke skade :)