Avatar billede mikkeljans Nybegynder
21. december 2004 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Winamp - Playlist

Kan huske at jeg på et tidspunkt kunne få liste med playlists frem i højre side af winamps playlist.
Det kan jeg af en eller anden grund ikke mere..
Er det fordi de har fjernet det i den nyere version?
Avatar billede dk_bhn Nybegynder
21. december 2004 - 14:19 #1
Ja det er ikke på den måde længere. Men nu har du hvis du bruger v5.x det der hedder media library. Du har sikkert en knap på winamp der hedder ml. Tryk på den og du får media library frem.
Der har du et punkt der hedder Playlists, og her kan du importere dine playlister.
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
21. december 2004 - 14:57 #2
Det er ikke muligt at få det gamle tilbage igen?.. Eller er der et sted hvor jeg kan downloade den version af Winamp som har det?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. december 2004 - 02:00 #3
Du kunne snuppe ver 2.80 eller 3.0 fra dette link under Relaterede nederst
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1135

Men sætter du dig lidt bedre ind i 5.xx tror jeg aldrig du kunne tænke dig at gå tilbage til en gl. version.