Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2004 - 01:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis G-mail fås her

Hej!
Jeg har lige opdaget, at jeg har fået 10 invitationer til g-mail ind på min konto og dem vil jeg gerne forære væk til de ærede brugere af Eksperten, som skulle have lyst til sådan én.
Hvis de interesserede sender en mail til norbert01@gmail.com vil jeg straks returnere invitationen til de ti første. :-)
Avatar billede servicecenterjens Nybegynder
21. december 2004 - 09:13 #1
Jeg vil gerne modtage en invitation
jens.erik@bigfoot.com - på forhånd tak
Avatar billede yxos Nybegynder
21. december 2004 - 13:39 #2
Har sendt dig en mail...
Avatar billede norbert Nybegynder
21. december 2004 - 13:42 #3
er sendt :-)
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
24. december 2004 - 15:23 #4
g-mail = frækt? s:
Avatar billede norbert Nybegynder
24. december 2004 - 15:34 #5
Årrr - det ved jeg nu ikke - men det er da frækt at man har 1 gb mailbox :-)
God Jul :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
16. januar 2005 - 15:48 #6
Jeg lukker her, men jeg har stadig flere, hvis nogen skulle være interesseret :-)
Norbert :-)