Avatar billede uprising Nybegynder
20. december 2004 - 23:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sorte links uanset om klik!

Jeg syntes det er styrt grimt at mine link selv har valgt at være lilla og blå afhængigt af om man har trykket på dem eller ej.
Hvordan laver jeg dem sorte og med fed skrift?

Hvor i koden skal jeg presse det ind?

p.s. kan ikke overskue css, og vil faktisk helst lave det i ren html:-)

<table border="0">
<tr>
    <td><a href="index.html" target="_self">Forsiden</a></td>
    <td><a href="side2.html" target="_self">Billeder</a></td>
    <td><a href="side3.html" target="_self">Livshistorie</a></td>
    <td><a href="side4.html" target="_self">Citater</a></td>
    <td><a href="side5.html" target="_self">Anbefalinger</a></td>
    <td><a href="side6.html" target="_self">Blandet</a></td>
</tr>
</table>

Det er denne side det drejer sig om hvis man skulle have brug for at se mere kode:

www.sarva.1go.dk
Avatar billede madsass Nybegynder
21. december 2004 - 00:00 #1
Lav dit <body> tag om til det her >
<body link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">

Og lav d<table border="0">
<tr>
    <td><a href="index.html" target="_self"><b>Forsiden</b></a></td>
    <td><a href="side2.html" target="_self"><b>Billeder</b></a></td>
    <td><a href="side3.html" target="_self"><b>Livshistorie</b></a></td>
    <td><a href="side4.html" target="_self"><b>Citater</b></a></td>
    <td><a href="side5.html" target="_self"><b>Anbefalinger</b></a></td>
    <td><a href="side6.html" target="_self"><b>Blandet</b></a></td>
</tr>
</table>in menu om til det her >
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. december 2004 - 00:03 #2
CSS anbefales, hvis du bruger farverne på flere sider: http://www.w3schools.com/css/css_pseudo_classes.asp

Du kan indkludere css filen med: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="filnavn.css">

Hvis du indsætter koden ved hvert eneste link, og ønsker at ændre farve, skal du ændre ALLE områderne.
Avatar billede uprising Nybegynder
21. december 2004 - 00:08 #3
Tusind tak for hjælpen. (Endnu engang:-))