Avatar billede harnovharno Nybegynder
20. december 2004 - 17:22 Der er 3 kommentarer

problemmer efter gen instalering af windowx xp pro

nu har jeg lige instaleret windows xp pro, og jeg huskede at tage backup af nogle vigtige e-mails og mine projecter. i blandt mine projecter var der backup af kilde koder til script programmer jeg arbjeder med, men nu her da instalationen blev ferdig siger den at der er 0 byte i de mapper: backup af mails, og: project.... 0 byte og 0 filer. og når jeg prøver at åbne mapperne siger den e:\project er ikke tilgængelig, filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses.

blandt det har jeg måske også mistede andre mindre vegtige filer, det er en disk på 250 gb. er det muligt og ratte fejlen,

helst uden gendanelses programmer, de er alt for langsomme....
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
20. december 2004 - 18:07 #1
hvilket filsystem havde du før og hvilket nu ?
Avatar billede harnovharno Nybegynder
20. december 2004 - 19:12 #2
undskyld jeg var lige ude og handle ind....

jeg havede ntfs på c drev kopirede data fra c over til e som var disken der mistede det data jeg kopirede...

det skal nok også lige siges at det kun er for nylig flyttet data den har mistet.
det meste af dens indhold er indtakt, undtagen det jeg flyttede over på den før gen instalering.... ligenu køre den schandisk og er igang med fase 5 jeg kommer tilbage hvis den ikke har rattet fejlen...
Avatar billede harnovharno Nybegynder
20. december 2004 - 19:19 #3
ok dette her er noget lort, den slettede bare mapperne og filerne med fejl i.

jeg bliver sku nok nød til at hente en lidt eldre backup, og starte fra bunden når jeg skal lave neste version af mit seneste project...

men nå hvad det var aligevæl også kun programeret i autoit, så jeg tror jeg vil gå igang med basic når jeg begynder igen.... elers tak for hjælpen