Avatar billede jmc Nybegynder
20. december 2004 - 15:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Norton fejler intallation

Hvad kan årsagen være til at Norton fejler under en installation? Vi har tre cdér og alle gør det. Det er norton 2004 med winxp pro. Det handler om to nyinstallerede maskiner og den gør det samme på begge maskiner.
Avatar billede milter Ekspert
20. december 2004 - 16:51 #1
Når du siger "nyinstallerede", mener du så komplet formatering og installation fra bunden af alting?

Hvis svaret er ja, og computeren har været koblet til nettet fra starten, kan problemet være, at der er kommet snavs på maskinerne inden Norton bliver installeret.

Hvordan fejler den, er der nogen fejlmeddelelser?
Avatar billede jmc Nybegynder
20. december 2004 - 17:04 #2
den er ikke en komplet reinstallation, de gamle filer ligger der stadigt.
Avatar billede milter Ekspert
20. december 2004 - 17:18 #3
Selv om du fjerner Norton på din maskine med "Tilføj eller fjern programmer", så ligger der stadig en besked om den tidligere installation.

Så hvis man fjerner et program, efter prøvetiden eller abonnementet er udløbet, og så prøver at geninstallere det, ja så vil den finde oplysninger om den gamle og så sige :"Nix, den går ikke".

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om det er det, der er sket, men det kan være en forklaring.
Avatar billede sippa Nybegynder
20. december 2004 - 17:24 #4
Du skal fjerne alle filer,gå i søg og søg på symantec, og på norton, slet alt den finder, kør en reagclean bagefter,genstart.
Avatar billede jmc Nybegynder
21. december 2004 - 10:10 #5
en reformat løste problemet, points?
Avatar billede jmc Nybegynder
05. april 2005 - 19:51 #6
points?
Avatar billede sippa Nybegynder
05. april 2005 - 20:04 #7
Det var da godt det lykkes
Avatar billede milter Ekspert
05. april 2005 - 20:14 #8
Ellers tak, du "løste" jo selv problemet :)
Avatar billede jmc Nybegynder
05. april 2005 - 21:00 #9
fino ;o)