Avatar billede nik-nak Nybegynder
20. december 2004 - 09:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Firewire genkendes ikke af XP..

Hej Eksperter!
Jeg har lige købt IpoD 20 GB og et Firewire kort fra Sandberg..
tror nok det er FireWire Boost (3+1 porte) det satte jeg så i PCI sokkel..en hvid dims på bundkortet hvor der var plads..
og fjernede dækslet bag på commen så der var adgang til portene..
der var ingen drivere med i pakken og XP genkender ikke kortet.. Hvad har jeg gjordt galt??
Avatar billede mikaelandersen Nybegynder
20. december 2004 - 12:26 #1
Hej Nik-nak

Du har gjort som man skulle, for at installere firewire kortet i din com, du siger der ikke var nogle drivere med i pakken, hmm lidt trist når man køber en ting som måske skal bruge en driver.. men der er en mulighed til... Det er at du kan gå ind på www.google.com, ved ikke om du kender den side....??? Det du gør, er at du skriver produktets navn og model nr og trykker på søg...

http://www.sandberg.it/support/download/iokort/ der skulle være nogle drivere til dit Sandberg Firewire kort

Med venlig hilsen

Mikael Andersen
Avatar billede mikaelandersen Nybegynder
20. december 2004 - 12:30 #2
Hej igen Nik-nak...

Jeg tror jeg har fundet ud af det... Kiggede lidt rundt på Sandbergs hjemmeside og fandt dit kontroller kort...

http://www.sandberg.it/support/13014FAQ.HTM ,  der kan du læse mere om hvorfor dit kontrollerkort ikke virker...

Med venlig hilsen

Mikael Andersen