Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
20. december 2004 - 02:15 Der er 4 kommentarer

udløbsdato på en hjemmeside. Hvordan laver man det i flash?

jeg vil gerne vide hvordan man laver en udløbsdato på en hjemmeside som er lavet i flash.

hvis der også er nogen som kan svare på hvordan man sikre sin hjemmeside så man ikke kan bruge et flash decompiler program til at se kode osv kunne det være meget fedt

det var 2 spørgsmål til eksperterne:)

kim johansen
Avatar billede morteeart Nybegynder
20. december 2004 - 02:49 #1
læs reglerne..

2 ens spørgmål er IKKE Tillad.. luk det ene
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
20. december 2004 - 02:51 #2
aner ikke hvordan man gør
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
20. december 2004 - 02:52 #3
den kom jo ligesom under den forkerte kategori, og jeg ved ikke hvordan, så du skal ikke fortælle om regler for jeg aner ikke hvordan man sletter jeg har pøvet at kigge efter det
Avatar billede roenving Novice
20. december 2004 - 11:34 #4
-- kig på expfaq'en: http://expfaq.1go.dk/ ...

-- og du lukker et spørgsmål ved selv at lægge et svar, markere dit eget navn og acceptere !-)