Avatar billede ysangkok Nybegynder
19. december 2004 - 15:20 Der er 1 kommentar

At gå ud af fullscreen i KDE 3.2 og XFree86 Version 4.3.99.902

Hej,

Dette er mugligvis ikke et specifikt SuSE problem, men jeg så ingen kategorier der passede bedre.
Jeg har et meget specifikt problem: Når jeg klikker på ikonet i øverste venstre hjørne af et vindue, får jeg en menu hvori der er en undermenu ved navn "Advanced" hvori man kan klikke på "Fullscreen". Første gang jeg gjorde det kom der en meddelelse hvor der stod hvordan jeg gik ud af fullscreen, men den fik jeg ikke læst, så jeg ved ikke hvordan jeg kan komme ud af fullscreen. Det meget irriterende for mig, (jeg er nok sær) eftersom jeg har brug for den feature, men ikke gider lukke programmet bare jeg vil un-fullscreene det.
Hvis jeg kører X -version får jeg dette:

This is a pre-release version of XFree86, and is not supported in any
way.  Bugs may be reported to XFree86@XFree86.Org and patches submitted
to fixes@XFree86.Org.  Before reporting bugs in pre-release versions,
please check the latest version in the XFree86 CVS repository
(http://www.XFree86.Org/cvs).

XFree86 Version 4.3.99.902 (4.4.0 RC 2)
Release Date: 18 December 2003
X Protocol Version 11, Revision 0, Release 6.6
Build Operating System: SuSE Linux [ELF] SuSE
Current Operating System: Linux Gigabob 2.6.5-7.111.5-smp #1 SMP Wed Nov 17 11:08:17 UTC 2004 i686
Build Date: 23 August 2004
Changelog Date: 29 February 2004
        Before reporting problems, check http://www.XFree86.Org/
        to make sure that you have the latest version.
Module Loader present

Min KDE er 3.2.1.

VH
Ysangkok
Avatar billede ysangkok Nybegynder
19. december 2004 - 15:22 #1
Der kom vist nogle stavefejl