Avatar billede foxterrier Nybegynder
19. december 2004 - 15:16 Der er 2 kommentarer

halogen lys til digital fotografering.

Jeg har købt en ældre halogen håndlampe, som jeg har anvendt
når jeg fotografere med mit digitale kamera, dette for at undgå de mørke skygger som ofte kommer hvis der er en baggrund ( eks en væg )
Nu er mit halogen rør gået i stykker ( 1000 W ca. røret er ca.12,5 cm langt )
Lampen hedder flectalux 1000 MA )
Kan i i dette panel hjælpe mig med at finde disse rør
har været hos min elektikker og div. super markeder og disse er kun 118 mm.
Håber på hjælp
Avatar billede zenze Nybegynder
19. december 2004 - 15:50 #1
De er meget billige i Biltema i bl.a. Helsingborg - og nu også herhjemme:
http://www.biltema.dk/
Avatar billede simonia Nybegynder
20. februar 2006 - 15:03 #2
Og ellers kan du få en helt nu 500 W lampe med pære i Harald Nybord til under 100 kroner.