Avatar billede wimmer Nybegynder
18. december 2004 - 23:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Langsom efter et stykke tid

Hey..

Når min computer har stået tændt i ca. 1 times tid begynder den at køre usandsynligt langsomt.. Kan det måske have noget med OC at gøre? Har min computer oc fra 2.8 til 3.0 mit system er som følger:

Intel Pentium 2.8 ghz @ 3.0
Asus P4G8X Deluxe
His Radeon 9800 pro iceQ excalibur (128 MB)
512 DDR
Segate 200 GB HDD
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
18. december 2004 - 23:41 #1
kører du mange programmer ??
fx til højre i startlinjen ved siden af uret ?
Avatar billede nopsen Ekspert
18. december 2004 - 23:43 #2
du har glemt dine gamle spørgsmål, husk at lukke dem og give feedback til dem der forsøger at hjælpe:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=wimmer&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede wimmer Nybegynder
18. december 2004 - 23:51 #3
Jeg havde nogen stykker kørende, har lige prøvet at lukke dem... vender tilbage senere...
Avatar billede wimmer Nybegynder
18. december 2004 - 23:52 #4
til nopsen: jeg har lukket dem jeg kunne lukke, nogen gange kan jeg ikke give point... hvis der er en eller anden "secret" måde at gøre det på vil jeg da gerne vide det, vil jo gerne give de point folk har fortjent...
Avatar billede nopsen Ekspert
18. december 2004 - 23:58 #5
ja slf, hvis der ikke er lagt et svar, men udelukkende kommentarer, kan du vælge mellem at bede den eller dem som har løst problemet om at lægge et svar.
eller, du lægger selv et svar og acceptere dette og får dine points igen, hvis du ikke mener nogen har løst problemet :)
Avatar billede nopsen Ekspert
19. december 2004 - 00:00 #6
har du holdt øje med temp på dit system? det kunne tyde på at den bliver for varm.
Avatar billede wimmer Nybegynder
19. december 2004 - 01:43 #7
Ifølge Motherboard Monitor ligger den mellem 45°c og 50°c så det burde vel ikke være noget problem...

Skal jeg nok huske(altså det med svarene... :p
Avatar billede wimmer Nybegynder
19. december 2004 - 01:44 #8
BTW det var ikke det med programmerne...
Avatar billede wimmer Nybegynder
19. december 2004 - 10:42 #9
Hey gutter, nogen der kan hjælpe? eller sover i stadig? :D hehe
Avatar billede meynard Nybegynder
19. december 2004 - 19:03 #10
Hej,
Når du siger den har kørt 1 times tid er det med fuld skrue (altså spil, programmer o.s.v.) eller hvad ? Hvor varm er din HD ? Kører dit grafikkort med max blæser hastighed (der sidder en switch bag på grafikkortet) ? Og endelig temp på cpu ? Det lyder lidt som et temp problem, men flere oplysninger ! :)
Avatar billede wimmer Nybegynder
20. december 2004 - 00:40 #11
Prøvede lige en Kasparsky one time skanner og den fandt et par virusser og trjanere.. det er nok det... laver nyt spg under den rette kategori... Tak svarene desværre ikke nogen rigtige svar så ingen point i denne omgang